Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-27, 21:23
Medlem
Var på krogen i natt med ett gäng tjejkompisar. En ordningsvakt kommer fram när vi ska gå och lägger sig i vårt samtal på ett otrevligt vis.
Jag säger åt honom att inte lägga sig i. Han fortsätter provocera och tjafsar om konstiga saker. Och säger åt mig att sticka och inte vill ha oss där. vi flyttar oss närmre utgången. Min bild av det just detta samtal är inte helt 100 då jag fått minnesluckor delar av detta, är heller helt nykter. Men har fått berättat av vänner att jag vänder mig om mot vakten och säger nåt.
I papprens ska jag ha kallat honom svartskalle. Och att det är ett jävla fittställe.
Jag VAR otrevlig, det sticker jag ej under stolen med. Ju mer jag pratat om detta med vännerna ju tydligare blir denna händelse. Och jag minns mer. Bland annat hur det började.

Han tar då ett stryptag om mig och fullständigt klubbar ner mig. Han har ett sånt hårt grepp att jag grips av panik och inte för luft. Jag skriker och tårarna sprutar. Han gör ett jättekonstigt grepp. Böjer mina armar bakåt och sätter på handbojor. Han spänne åt dem Max och smärtan är total.
Han håller mig i ett sånt jävla hårt grepp att jag tror att han vill döda mig. Jag får ingen luft.

Han släpar mig över gården och det gör så sjukt ont, det känns som armarna bryts av och den här människan gör allt för att plåga mig. Tårarna sprutar och jag hör hur upprörda folk är.

Bakom klubben dumpar han mig. Jag är i chock.
Det kanske låter banalt men detta var bland det värsta jag varit med om.
Jag kände mig våldtagen på ett vis, som ett verkligt övergrepp och onödigt övervåld.

En tjej ut personalen pratar med mig och tycker inte detta är klokt. Sen står denna vakt där och bara glor. Jag kan inte sluta gråta. Jag säger åt honom att jag var otrevlig och ej ok. Men det han gör mot mig så länge och så hårt är inte ok och jag kommer anmäla honom.

Polisen kommer. Han har ringt dem och två st leder mig ut till bilen. Jag får sitta i arrest hela natten, på morgonen blir jag förhörd och polisen säger att jag är anmäld för våld mot tjänsteman och motstånd mot tjänsteman.
Jag ska ha puttat honom så han flyger bakåt 1,5 meter. En stor lång kille.
Och boxat honom i magen.

Jo...troligt att jag skulle göra det. Jag ska även ha kallar honom både det ena och det andra. Horunge tex. Horunge är ett ord jag hatar och aldrig skulle använda. Antagligen ett ord han själv använder då jag ofta hör det av denna typen av killar.

JAG har blåmärken på bröstet, fötterna, såriga märken på handlederna, röda märken på halsen, blåmärken på benen och händer.
Jag känner mig totalt MISSHANDLAD och JAG har anmälts! Jag har vart på akuten i dag och en läkare har dokumenterat allt. Jag har fotat alla blåmärken.

En perosn har gjort en motanmälan mot honom som såg allt.
När jag gjorde förhöret var jag inte bara bakis, jag hade inte sovit på två dygn och allt var bara en dimma.
Jag ska anmäla honom för vållande till kroppsskada, och be att få göra om förhöret då jag bara kunde gissa mig till vissa saker som jag har en klar bild av nu.
Jag är fan helt jävla förstörd.

Är det nåt man ska tänka på? Har man nån chans mot ordningsvakter eller är det alltid dom som vinner?
Jag tänker varken skaka galler eller betala. Jag tycker inte detta är klokt
Senast redigerad av granskottet80 2015-06-27 kl. 21:31.
Citera
2015-06-27, 21:26
Medlem
Johan_08s avatar
Givetvis ska du anmäla.

Var det några andra som såg händelsen? Annars är du körd.
Om det var andra som såg så har du goda chanser.
Citera
2015-06-27, 21:30
Medlem
Okej. Ja jag har två vittnen.
Polisen ska även ha pratat med några som ville anmäla. Men de gjorde ej det. Synd att ingen filmade.
Jag är även tjej.
Ok tjejer kan vara starka. Men vem fan behöver ta i så hårt i en tjej?
Citera
2015-06-27, 21:33
Bannlyst
Anmäl alltid övervåld. Ju fler anmälningar vakten får desto större chans att han blir fälld. Det finns en hel del översittarvakter där ute som verkligen är fel person på fel plats.
Citera
2015-06-27, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Anmäl alltid övervåld. Ju fler anmälningar vakten får desto större chans att han blir fälld. Det finns en hel del översittarvakter där ute som verkligen är fel person på fel plats.
Okej. Tack.

Detta var nog garanterat inte första gången för honom. Jag tänker ringa chefen också för stället.
Citera
2015-06-27, 21:35
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Se till att fotografera skadorna om du ej har gjort det.

Alldeles för många idiotiska vakter ute vid dörrarna
Citera
2015-06-27, 21:41
Bannlyst
Gör en anmälan men den kommer inte leda till någonting då det är de själva som utreder.
Men förhoppningsvis har han kanske fått fler anmälningar på sig som de inte kan blunda för.
Citera
2015-06-27, 21:41
Medlem
Jag har fotat.

Min kompis som var bredvid mig säger att jag inte har boxat på honom iaf. Varför skulle jag? En tjej boxar en Lång oxh stor kille, puttar honom så han flyger. Låter så dumt att ingen borde tro honom, antagligen vet han vad han ska säga för att sätta dit mig.
Citera
2015-06-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Gör en anmälan men den kommer inte leda till någonting då det är de själva som utreder.
Men förhoppningsvis har han kanske fått fler anmälningar på sig som de inte kan blunda för.

Ja dom åker väl aldrig dit. Men polisen i arresten kändes mer på min sida ändå.
Citera
2015-06-27, 21:49
Medlem
Hur ser ditt tidigare record ut? Ostraffad? Tidigare potentiella inlägg i misstankeregistret?
Citera
2015-06-27, 21:49
Medlem
OnTheWeeds avatar
Kan man verkligen be om att göra om ett förhör?
Citera
2015-06-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Kan man verkligen be om att göra om ett förhör?
Det låter konstigt. Men det var en polis som sa det till mig.
Men förhöret gällde då mig. Jag förhördes eftersom jag var anklagad.

Så han borde väl förhöras kan jag tycka när jag anmäler honom, i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in