Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-02, 16:36
Medlem
Ingenssons avatar
Det är så att jag donerade pengar i en månad eller två till amnesty och vill jättegärna inte göra det längre. Det är kopplat till mitt autogiro.
Jag orkar inte ringa de och gå igenom hela "varför vill du sluta donera och bla bla bla" snacket så räcker det med att jag bara tar bort autogirot från mitt bankkonto?
Citera
2015-07-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensson
Det är så att jag donerade pengar i en månad eller två till amnesty och vill jättegärna inte göra det längre. Det är kopplat till mitt autogiro.
Jag orkar inte ringa de och gå igenom hela "varför vill du sluta donera och bla bla bla" snacket så räcker det med att jag bara tar bort autogirot från mitt bankkonto?

Normalt sätt skall det fungera via det sätt du beskriver d.v.s. radera autogironedgivandet via internetbanken.
Citera
2015-07-02, 18:27
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Donerade själv pengar vid ebolautbrottet, donerade i tre månader innan jag insåg att jag är fattig.

Skickade ett mail där jag skrev att jag inte ville donera mer och de skickade bara som svar att de omedelbart skulle sluta dra pengar. Hittar du en mailadress så tror jag det är de enklaste sättet
Citera
2015-07-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensson
Lyft luren och ring.

Bestäm dig innan du ringer vad du ska säga. T.ex jag har blivit av med jobbet, jag har ej råd längre.

Det kommer kännas bra efteråt.
Citera
2015-07-02, 19:09
Medlem
Red-Pandas avatar
Jag donerade varje månad tills ungefär 2 månader sen. Tog bara bort mitt autogiro på det och det har inte dragits något än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in