2020-06-16, 06:11
Bannlyst
woop woop, ntligen GC i 2v2 samt 3v3 Siktar ven p GC i 1v1 ju men gamemodet r ju bara s jvla trkigt
Citera
2020-06-26, 12:42
Medlem
EliasAlucards avatar
Batmobilen r kul, men sknast r Delorean frn Back to the Future II, srskilt nr man flyger runt med den. Andra bilar r totalt ointressanta jmfrt med dessa tv bilar, ven om de mycket vl kan ha bttre stats och s.
Citera
2020-08-12, 06:34
Medlem
Rocket League blir gratis att spela i slutet av mnaden hgst sannolikt med flertalet andra uppdateringar.
https://www.rocketleague.com/news/ro...y-this-summer/
Citera
2021-01-08, 13:19
Medlem
Tjena.
Brjat lira Rocket league.
Undrar om ngon kunnig kan bertta fr mig om bilarna r olika?
tex olika snabba, trffar bollen olika osv.

Sen finns det ju en del coola billar som tex Back to the future, nissan skyline, dodge charger osv.
Gr det att f tag p dom p ngot stt?
Citera
2021-01-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
rets verraskning helt klart grymt kul att lira med polarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Det r konstigt att spelet inte fr mer uppmrksamhet? Lr bli GOTY fr min del utan tvekan.

10/10

Det konstiga med det hr spelet r att ni inte fattar hur gammalt det r. Detta r inget som pltsligt kom 2015 - det var ett av de bsta spelen p PlayStation3, 2010.

Spelet hette Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Det blev vl helt enkelt s populrt att de lanserade typ samma sak, men cross platform, och gav det ett namn som r lttare att komma ihg. Officiellt kallar de detta "sequel".

Det konstigaste r att det var vldigt populrt ven nr det hette SARPBC.
Citera
2021-01-09, 10:51
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Tjena.
Brjat lira Rocket league.
Undrar om ngon kunnig kan bertta fr mig om bilarna r olika?
tex olika snabba, trffar bollen olika osv.

Sen finns det ju en del coola billar som tex Back to the future, nissan skyline, dodge charger osv.
Gr det att f tag p dom p ngot stt?

Kul att du hittat detta spel. Bilarna har inga strre skillnader. Olika hitboxar bara. Men de r alla lika snabba och har samma acceleration. Det gr inte att kpa ngra frdelar i spelet utan det som gr att kpa r endast kosmetiskt.

Ha s kul!
Citera
2021-02-14, 18:38
Medlem
Provade lite p sonens dator i somras och sedan dess spelar jag sjlv. r roligt med alla olika speltyper och att man har trningsrundor. Kr mest 3v3 casual men hnder att jag kr bde competitive och tournament. Suger dock p aerials vilket sonen inte r sen p att ppeka. Men hey, it's just a game!😊
Citera
2021-02-14, 18:56
Medlem
aquoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Provade lite p sonens dator i somras och sedan dess spelar jag sjlv. r roligt med alla olika speltyper och att man har trningsrundor. Kr mest 3v3 casual men hnder att jag kr bde competitive och tournament. Suger dock p aerials vilket sonen inte r sen p att ppeka. Men hey, it's just a game!😊

Fan va kul!! Snt kommer med tiden, nr du vl lr dig flyga s hittar du andra saker du vill kunna, listan tar aldrig slut. Jag vet.... Efter 1500 timmar...
Citera
2021-02-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquos
Fan va kul!! Snt kommer med tiden, nr du vl lr dig flyga s hittar du andra saker du vill kunna, listan tar aldrig slut. Jag vet.... Efter 1500 timmar...
Triple reset musty double tap pancake typ
Citera
2021-12-22, 23:59
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Krt detta sporadiskt sedan den hr versionen kom. Minns inte fregngarens hemskt lnga namn.

Ligger och pendlar bland de olika divisionerna i Platinum III. Ny skrm med lg inputlag har gjort hjlpt till att f min kurva i statistiken att stegra rakt uppt.

Om ngon i samma kaliber vill spela, mest fr njes skull, men med mlet att n minst Diamond II s hr grna av er.

Fokuserar primrt p 3v3.
Citera
2023-08-25, 13:08
Medlem
Ingen som kr lngre?
Rocket League World Championchip hller p nu i dagarna, finns mnga som streamar.

Sjlv harvar jag kvar i den toxiska miljn runt platinum, men spelar fr att det r roligt. Kr kanske 20 matcher i veckan.
Citera
2023-08-25, 13:12
Medlem
Har varit lite dligt under sommaren men nu r det dags igen. 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här