2015-08-01, 14:51
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Paladin Tech r ingen dekal, det r en biltyp. Det finns ett menysystem du kan navigera mellan dr det finns paint jobs, rocket trails, cars, etc. Vet inte vad det r fr pc eftersom jag kr med kontroll men dr navigerar du med RB|LB iaf. Kanske piltangenterna eller A och D?

Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Det innebr att du lst upp "tech" mnster till bilen paladin.
Paladin = biltyp
Tech = dekal/mnster

Okej. D fattar jag. Jag trodde att man kunde anvnda alla dekaler p alla tillgngliga chassin frn brjan. Tack!
Citera
2015-08-01, 17:21
Medlem
TheBoots avatar
Vad tycker ni om det nya 15 min ban systemet nr man hoppar av/idlar en match? Sjlv kan jag tycka att 15 min r aningen fr mycket, finns mnga anledningar att man mste hoppa av annat n ragequit och idle timern r jvligt kort. Kunde snkt det till 10 minuter.

En sak jag dock inte frstr r varfr rematch inte r en mjlighet lngre. Hur har de motiverat det?
Citera
2015-08-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Vad tycker ni om det nya 15 min ban systemet nr man hoppar av/idlar en match? Sjlv kan jag tycka att 15 min r aningen fr mycket, finns mnga anledningar att man mste hoppa av annat n ragequit och idle timern r jvligt kort. Kunde snkt det till 10 minuter.

En sak jag dock inte frstr r varfr rematch inte r en mjlighet lngre. Hur har de motiverat det?
Har aldrig ngonsin behvt hoppa av mitt in en match i ett spel dr en lagkamrater r beroende av en. Planera din tid, brja inte en match om du inte har tid fr det. De brukar ju inte ens vara mer n 10 min nd s kan omjligt se en anledning annat n ragequit. 15 min r ju frvrigt ingenting, tycker de borde ha nnu lngre timer, speciellt om det gller rankade matcher.
Citera
2015-08-01, 20:54
Medlem
kingn77s avatar
Jag har hoppat ur ett par rankade 3vs3-matcher dr jag nstan direkt blivit ensam i mitt lag. Det r inte ens roligt. Och ska jag vara kvar fr att motstndarna ska kunna f ver 1000p var, nstan helt gratis

TheBoot: angende rematch s kan man inte gra s i de rankade matcherna, men det funkar fortfarande i de vanliga.
Citera
2015-08-03, 00:15
Medlem
HAZARD17s avatar
Haha. Hade strsta trollmatchen nyss. Alla la sig i mlet upp och ner och snurrade. En rolig syn mste jag sga.
Citera
2015-08-03, 12:45
Medlem
Riktigt kul spel! Det svraste r att f till bra aerials samt f bra trff p bollen frn vggen men det ger sig nog det med.
Jag fredrar att spela 2v2, blir fr mycket kalabalik och lagg med fler.
Citera
2015-08-04, 09:35
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Galet bra spel. Jag gillar varken fotboll eller bilsport men det hr fll jag fr direkt. Det tar inte mer n en match att fr att frst mekaniken och reglerna men sen r du fan fast.
Citera
2015-08-05, 20:39
Medlem
Discmaskinens avatar
r det bara jag som fr intryck av att spelet vxer explosionsartat? Grymt kul i varje fall!
Citera
2015-08-05, 20:45
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discmaskinen
r det bara jag som fr intryck av att spelet vxer explosionsartat? Grymt kul i varje fall!
Hller med! Vntar innerligt p att en Mac version kommer ut
Citera
2015-08-07, 01:48
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingn77
Sliden visste jag om, men tnker inte s mycket p det under matcherna. Har liksom inte hittat nt anvndningsomrde fr det n.
Jag har upptckt den nyligen, den r riktigt bra fr att vnda fort, t ex om du kr mot ditt eget ml fr att frsvara.

Hr r fr vrigt en intervju med en av skaparna som bl a pratar om framtiden fr spelet: http://www.pcgamer.com/rocket-league...ifferent-maps/
Citera
2015-08-09, 00:10
Medlem
lumbas avatar
Gr det att spela split-screen online med endast ett plus-konto p ps4?
Citera
2015-08-09, 02:00
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Gr det att spela split-screen online med endast ett plus-konto p ps4?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in