Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-10-26, 23:49
Medlem
Friskis tror jag passar dig bra, speciellt om du värdesätter pass och gym till ett bra pris
Citera
2015-12-24, 10:24
Medlem
goderian2s avatar
Är jävligt trött på friskis och svettis. klientelet består av en jävla massa pensionärer. dom är överallt, hela tiden.. deras öppettider är åt helvete också! andra normala gym har öppet till sent på kvällen och öppnar tidigt på morgonen. en del gym har ju öppet 24/7 året om. men friskis stänger kl 6 fre lör sön där jag bor. vad ska jag göra som jobbar på helgerna och slutar på eftermiddagen?
Citera
2015-12-24, 10:50
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Är jävligt trött på friskis och svettis. klientelet består av en jävla massa pensionärer. dom är överallt, hela tiden.. deras öppettider är åt helvete också! andra normala gym har öppet till sent på kvällen och öppnar tidigt på morgonen. en del gym har ju öppet 24/7 året om. men friskis stänger kl 6 fre lör sön där jag bor. vad ska jag göra som jobbar på helgerna och slutar på eftermiddagen?

Välja ett annat gym såklart?
Citera
2015-12-25, 13:48
Medlem
stiffmeister2s avatar
HAHA, älskar alla som klagar så mycket men dom inte gör något åt det, om det är massa pensionärer, byt gym istället för att sitta o klaga på internet..

Och Friatider är ju en så himla bra källa! På friskis i min stad får inte flyktingar grattis träningskort, det beror helt på hur kommunen väljer att prioritera sina pengar. Och vad spelar det för roll om det är 5 invandrare på ditt gym? Blir du avundsjuk för dom kan lyfta tyngre vikter än dig?

Jag tycker friskis är jätte bra, bra prisklass, fräscht gym och skönt folk.
Citera
2024-07-26, 11:40
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Börjar bli rätt dyrt va? Eller? Längesen jag bytte gym. Men kanske börjar bli dags.
De höjde igen i januari.

Årskort
415 kr/mån (helår 4.980 kr)

Träning utan bindningstid
499 kr/mån

Vad pungar ni ut med och hur är stämningen och utrustningen på era gym?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in