• 8
  • 9
2015-08-29, 22:56
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiming
Kolla på hela filmen då kommer du att förstå varför jag la in detta inlägg. Det är intressant för dagens så kallade "Judar" att veta.

Nu har jag kollat igenom hela din skräpfilm. Frågor på det?

Och här är ett annat klipp med pastor Anderson eller vad han nu kallar sig där han ifrågasätter förintelsen:https://www.youtube.com/watch?v=QlBA2zp992c

Jag har dessutom sett mer av den här killen och han är en klockren antisemit.
Senast redigerad av Himmler! 2015-08-29 kl. 23:14.
Citera
2015-08-31, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det handlar inte om Anderson eller vad han tror. Det var om filmen och om vem Messias är. Judar som dig är falska Judar, riktiga Judar följer Jesus. Men glöm allt du har hört från någon Rabbin. Var för dig själv och börja istället att be till Gud, den Guden som har gjort himmel och jord. 1 Mos 1
Låt Gud öppna dina ögon och läs hela GT och hela NT. Då kommer du att veta vem Messias är, och kom ihåg att göra det med ett öppet sinne.
Citera
2015-08-31, 19:58
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Nu har jag kollat igenom hela din skräpfilm. Frågor på det?

Och här är ett annat klipp med pastor Anderson eller vad han nu kallar sig där han ifrågasätter förintelsen:https://www.youtube.com/watch?v=QlBA2zp992c

Vilket jävla ärkesvin den där Anderson verkar vara.

Han tar en tid på civil kremering där man dels låter liket brinna ifred tills det är helt förkolnat sedan måste vänta tills ugnen är sval nog att plocka ut askan och hälla i den i en urna till de anhöriga på ett värdigt sätt.

I Auschwits behövde man inte bry sig om att vänta på att ugnarna svalnade.
Man slog sönder bröstkorgen på liken för att korta förbränningen.
Man rörde runt i ugnarna för att snabba på förbränningen, annars bildas ju ett kollager på liket som förhindrar en snabb förbränning.

Så svårt var det att genomskåda denna vidriga människas lögner.
Citera
2015-08-31, 20:27
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiming
Det handlar inte om Anderson eller vad han tror. Det var om filmen och om vem Messias är. Judar som dig är falska Judar, riktiga Judar följer Jesus. Men glöm allt du har hört från någon Rabbin. Var för dig själv och börja istället att be till Gud, den Guden som har gjort himmel och jord. 1 Mos 1
Låt Gud öppna dina ögon och läs hela GT och hela NT. Då kommer du att veta vem Messias är, och kom ihåg att göra det med ett öppet sinne.

Nej riktiga judar följer inte Jesus och kristna är inte de nya judarna, det här är någonting som kristna fanatiker har hittat på. Och jag har faktiskt läst hela GT och NT. Och det var nästan lite roligt att den där dokumentären började med skrifter från GT för att sedan svara med vad NT säger, som om GT och NT skulle vara samma bok. Det är ungefär som om en muslim skulle börja läsa NT för dig för att sedan svara med en vers från koranen. Skulle du tro på det?
Senast redigerad av Himmler! 2015-08-31 kl. 20:49.
Citera
2015-09-01, 14:45
Bannlyst
Citat:
Nej riktiga judar följer inte Jesus och kristna är inte de nya judarna, det här är någonting som kristna fanatiker har hittat på. Och jag har faktiskt läst hela GT och NT. Och det var nästan lite roligt att den där dokumentären började med skrifter från GT för att sedan svara med vad NT säger, som om GT och NT skulle vara samma bok. Det är ungefär som om en muslim skulle börja läsa NT för dig för att sedan svara med en vers från koranen. Skulle du tro på det?
Det är inte alls samma sak.
GT är en skugga för NT, det hör ihop.
Det gäller inte bara läsa, det gäller att förstå vad man läser. Börja om från början fast på allvar denna gång.
Senast redigerad av aiming 2015-09-01 kl. 14:51.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in