• 1
  • 2
2015-07-31, 17:48
Medlem
Erikssonenss avatar
Tjejen slänger av sig trosorna och sover bredvid mig, och på morgonen när jag stiger upp, ligger hennes trosor (oftast vita) ut och in, och man kan ibland se lite bruns bromsspår (oftast tvättat spår dvs att spåret har skett för längesen antagligen) i vilket fall som helst är hon väldigt fräsch annars och tar hand om sig men just där verkar hon inte bry sig, inte jag heller egentligen men vill gärna få dit en liten "notis" att jag har lagt märke till det utan att att göra en pinsam situation av det hela. Tror hon hade skämts ihjäl om jag sa "haha vafan är de där" och sedan pekar.. hur ska jag säga till henne?

ps. ni som kommer försvara och säga att jag ska låta henne vara och göra som hon själv vill så kan jag säga att jag tycker inte det är så kul att vakna upp ibland och det första jag ser är dessa trosor sådär..
Citera
2015-07-31, 17:50
Medlem
Hysteria90s avatar
Jaha det är väl inte så konstigt tror de händer de flesta och även mig. Troligen är hon inte medveten om det.
Citera
2015-07-31, 17:51
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Är du säker på att det verkligen är avföring? Flytningar kan även skifta och vara mörka i färgen eller så kan det vara slutet på mensdagarna där det kan gå åt det bruna hållet.
Citera
2015-07-31, 17:56
Medlem
Erikssonenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Är du säker på att det verkligen är avföring? Flytningar kan även skifta och vara mörka i färgen eller så kan det vara slutet på mensdagarna där det kan gå åt det bruna hållet.

Det kan mycket möjligt vara det du säger!! tror nästan det faktiskt, för att det ser nästan ut som att det är från området där fittan brukar finnas i trosorna..
Citera
2015-07-31, 18:20
Medlem
Teleslingas avatar
Kan du inte lukta/smaka på bromsspåret och på så sätt få visshet?
Citera
2015-07-31, 19:04
Medlem
Nu måste jag lägga mig i lite. Har sett detta så många gånger, och kan ärligt talat inte fatta hur dessa tjejer tänker. Min fd va lika dan, och jag har sett kompisars flickvänner som slänger sina underkläder lite var sans, med massa bruna avlagringar som är blott synligt för det mänskliga ögat att kicka på.
Aldrig skulle jag låta mina underkläder ligga framme så där, även att jag inte har skit i kallingarna.
Vissa tjejer är riktigt ofräscha när de gör så där.

Skärpning på er
Citera
2015-07-31, 19:10
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Nu måste jag lägga mig i lite. Har sett detta så många gånger, och kan ärligt talat inte fatta hur dessa tjejer tänker. Min fd va lika dan, och jag har sett kompisars flickvänner som slänger sina underkläder lite var sans, med massa bruna avlagringar som är blott synligt för det mänskliga ögat att kicka på.
Aldrig skulle jag låta mina underkläder ligga framme så där, även att jag inte har skit i kallingarna.
Vissa tjejer är riktigt ofräscha när de gör så där.

Skärpning på er

Dessutom envisas de ju inte sällan med att ha vita trosor ofta, dessutom... Hur taktiskt är det om det en gång i månaden är risk för bromsspår utöver allmän tarminkontinens?
Citera
2015-07-31, 19:58
Medlem
Tror detta är normalt och är ju flytningar etc. Jag skulle inte ta upp det utan det är nånting du får ignorera helt enkelt. Hon vet helt säkert om detta och skulle görs nånting åt det om det var rimligt
Citera
2015-07-31, 20:16
Bannlyst
Svenska tjejer är världssämst på att sköta analhygienen. Man blir gång på gång förbannad när maan ska köra doggy och det kliver upp en vidrig stank ur hennes prutthål.

För helvete tjejer, det räcker inte med att bara torka skitan, ni måste fan tvätta runtom fjärttunneln åtminstone innan sex. Det brukar från deras sida lyda: "aaa meeen vadååååå det är ju bara naturligt". Ja, men det är för fan vidrigt!!!!!
Citera
2015-07-31, 20:23
Medlem
Sereenas avatar
Säker på att det inte bara är urtvättade blodfläckar?

Det är lätt hänt att det blir lite fläckar första dagen på mensen, framförallt om man har lite oregelbunden mens, och blodfläckar är svåra att få bort helt, framförallt på trosor med resår/syntetmaterial som inte kan tvättas hett/blekas.
Citera
2015-07-31, 20:37
Medlem
Necronominoms avatar
Tror också på blodfläckar, förstår mig inte på att folk ska envisas med att köpa vita saker alls om dom inte kan ta hand om dom, gulfläckiga mobiler tillex
Men kan du inte pika henne genom att ställa en tvättkorg bredvid sängen och säga att om hon är så lat så kan du hjälpa henne lite, passa på att fråga om hon vill ha en permobil också så hon slipper gå hela vägen till toaletten
Citera
2015-07-31, 21:03
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necronominom
Tror också på blodfläckar, förstår mig inte på att folk ska envisas med att köpa vita saker alls om dom inte kan ta hand om dom, gulfläckiga mobiler tillex
Men kan du inte pika henne genom att ställa en tvättkorg bredvid sängen och säga att om hon är så lat så kan du hjälpa henne lite, passa på att fråga om hon vill ha en permobil också så hon slipper gå hela vägen till toaletten

Naturligtvis är det bättre med bruna trosor, då är ju problemet borta..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in