Mmm, förfärligt mycket larv. Ibland fattar jag inte vad jag ens gör här
Det kan jag tala om, du vill ju som de andra kvinnorna här naturligtvis se om det kommer fram några bra trix om det ätits för mycket typ linsgryta och det inte hanns hem i tid.
Kul för övrigt att blygdylta är tillbaka, trodde allvarligt att någon här hade gjort sjömansbiff eller köttfärslimpa av honom.
HAHAHAHAHAH 😂 ! Definitivt inte därför jag är här. Men tack för skrattet.
Eller hur 🤩 kunde inte tro mina ögon när jag såg det. Alla runtomkring mig såg hur jag spärrad upp ögonen av chock 😵
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det kan jag tala om, du vill ju som de andra kvinnorna här naturligtvis se om det kommer fram några bra trix om det ätits för mycket typ linsgryta och det inte hanns hem i tid.
Kul för övrigt att blygdylta är tillbaka, trodde allvarligt att någon här hade gjort sjömansbiff eller köttfärslimpa av honom.
Jag brukar använda min flickväns bindor och tamponger. Funkar bra, och dessutom gillar jag att gå omkring med det.
Annars kör man rövdusch, obs bara med vatten, och torkar efteråt med den där lilla handduken som man torkar händerna på. Len och ren som en bebisrumpa
Senast redigerad av Pippi-Negerkung 2025-01-15 kl. 22:31.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!