Citat:
Ursprungligen postat av
Dirrtyfingers
Det r s jvla lgt av karln vld fder vld det lrde man sig nr man lste om andra vrldskriget, jag tror han brjar f problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns nr det kom et stort gng med Libaneser p 80 talet men p den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb p varvet eller p Saab startade eget
Libaneser var phittiga jag har fr mig att dom brjade med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i mnga orter i vstsverige.
Just i vstsverige s r Libaneser som ger Pizzerior vanligare n Kurder och normalt sett i Sverige r det ovanligt. I U.a startade dom en p Kungsgatan och en p Tureborg vilka som ger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara sga hur kunde deras ungar bli s misslyckade nr deras frldrar lyckades s bra?
Smgangsters som ftt allt serverat p ett fat dom skulle skert behvt att gra lumpen s hade dom inte blivit s jvla vapen kta?
Min teori r att libaneser r ute efter pengar vill du tjna pengar flj en libanes .
vet mnga korv kiosker som sljer droger bakom kiosken . De mest intressanta r polisens arbete jag som r vanligt medborgare kan spana mer p en ort i vst kusten n polisen .
Sedan finns de mnga tobaks affrer i Uddevalla hela Kungstorget r tobaks libanesiska tobaks affrer jag tror de r 1 enda gare som ger 10 tals tobaks affrer som sljer droger under bordet eller cigarrer
Polisen ljuger i media vi har lget under kontroll sen gr dem och ter libanesiska pizzor .
Tycker att polisen kan gra razzior p korv kiosker pizzerior och tobaks affrer precis som i Danmark eller Tyskland .