2015-08-14, 22:01
Medlem
Om en person r efterlyst s flaggas passkontrollen.S sa polisen nr min lillebror frsvann i Spanien.
Det tog bara ett par timmar s var han lokaliserad och uppmanades att frivilligt tervnda till
Sverige.Han har en psykisk sjukdom som gr att han inte kan ta vara p sig sjlv i perioder.
Citera
2015-08-14, 22:26
Medlem
Uddevalla r urbalans.
Citera
2015-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knazslang
Uddevalla r urbalans.

Sverige r urbalans
Citera
2015-08-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Sverige r urbalans

Ur balans*
Citera
2015-08-14, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glozelle
suck i vanlig ordning skall det klagas p polisen. Nu har en viss herr Sarnecki varit ute i media och anklagat polisen fr att vara orsaken till detta mord...

http://bohuslaningen.se/nyheter/udde...er-trippelmord

Det r s jvla lgt av karln vld fder vld det lrde man sig nr man lste om andra vrldskriget, jag tror han brjar f problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns nr det kom et stort gng med Libaneser p 80 talet men p den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb p varvet eller p Saab startade eget

Libaneser var phittiga jag har fr mig att dom brjade med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i mnga orter i vstsverige.
Just i vstsverige s r Libaneser som ger Pizzerior vanligare n Kurder och normalt sett i Sverige r det ovanligt. I U.a startade dom en p Kungsgatan och en p Tureborg vilka som ger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara sga hur kunde deras ungar bli s misslyckade nr deras frldrar lyckades s bra?

Smgangsters som ftt allt serverat p ett fat dom skulle skert behvt att gra lumpen s hade dom inte blivit s jvla vapen kta?
Citera
2015-08-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Det r s jvla lgt av karln vld fder vld det lrde man sig nr man lste om andra vrldskriget, jag tror han brjar f problem med alla mord som sker dagligen och det handlar bara om "nya" Svenskar Jag minns nr det kom et stort gng med Libaneser p 80 talet men p den tiden fanns det jobb.Dom som inte fick jobb p varvet eller p Saab startade eget

Libaneser var phittiga jag har fr mig att dom brjade med Lotsarnas korvkiosk dom startade sedan kedjor med kiosker som typ Charlie Chaplin i mnga orter i vstsverige.
Just i vstsverige s r Libaneser som ger Pizzerior vanligare n Kurder och normalt sett i Sverige r det ovanligt. I U.a startade dom en p Kungsgatan och en p Tureborg vilka som ger dom i dag vet jag inte och jag vill egentligen bara sga hur kunde deras ungar bli s misslyckade nr deras frldrar lyckades s bra?

Smgangsters som ftt allt serverat p ett fat dom skulle skert behvt att gra lumpen s hade dom inte blivit s jvla vapen kta?

Min teori r att libaneser r ute efter pengar vill du tjna pengar flj en libanes .
vet mnga korv kiosker som sljer droger bakom kiosken . De mest intressanta r polisens arbete jag som r vanligt medborgare kan spana mer p en ort i vst kusten n polisen .
Sedan finns de mnga tobaks affrer i Uddevalla hela Kungstorget r tobaks libanesiska tobaks affrer jag tror de r 1 enda gare som ger 10 tals tobaks affrer som sljer droger under bordet eller cigarrer

Polisen ljuger i media vi har lget under kontroll sen gr dem och ter libanesiska pizzor .

Tycker att polisen kan gra razzior p korv kiosker pizzerior och tobaks affrer precis som i Danmark eller Tyskland .
Citera
2015-08-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Min teori r att libaneser r ute efter pengar vill du tjna pengar flj en libanes .
vet mnga korv kiosker som sljer droger bakom kiosken . De mest intressanta r polisens arbete jag som r vanligt medborgare kan spana mer p en ort i vst kusten n polisen .
Sedan finns de mnga tobaks affrer i Uddevalla hela Kungstorget r tobaks libanesiska tobaks affrer jag tror de r 1 enda gare som ger 10 tals tobaks affrer som sljer droger under bordet eller cigarrer

Polisen ljuger i media vi har lget under kontroll sen gr dem och ter libanesiska pizzor .

Tycker att polisen kan gra razzior p korv kiosker pizzerior och tobaks affrer precis som i Danmark eller Tyskland .

Korvkiosker, tobaksaffrer.

Skriv det som du hade sagt det s uppfattas du smartare n vad du r.
Citera
2015-08-15, 10:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Dom r inte dmda nnu bara hktade d fr dom inte visa dom misstnkta

Fr dom visst! Bara dom inte visar ansiktet s dom gr att identifiera och som man enkelt kan blurra. Eller vitpixla som dom gr med negrer s man ska tro att det r Kalle och Olle som sitter dr.
Citera
2015-08-15, 11:29
Medlem
spanktastics avatar
Misstnkt mordvapen har hittats

http://bohuslaningen.se/nyheter/udde...en-har-hittats
Citera
2015-08-15, 11:40
Medlem
Katiyabaazs avatar
Stannade till i Uddevalla ett par dagar i sommar och kunde konstatera att dr endast finns 10% svenskar kvar och det verkade mest vara mindre begvade och ldre.
ppna era hjrtan ☺
Citera
2015-08-15, 12:35
Medlem
Detta r frn vittnen p plats och bakgrunden till mordet.

Salah ska tydligen dagen innan mtt upp Hassan och Nasser, d han sedan Salah hade dragit upp en kniv emot dom och hotade att dda dessa brder.

Dagen efter: Dom bestmde trff p ett avlgset stlle vid Hovlut i Uddevalla, de ska sedan brjat brka och hamnat i slagsml dr sedan den ldre brodern avlossade ett skott i magen p Salah.
Tydligen s hade Salah sprungit en bra bit med ett skott i magen bldandes till lekplatsen fr att f hjlp. Lekande barn och annat folk var dr, folk frskte hjlpa han p plats till ambulans/polis kom.

M Salah vila i frid.
Citera
2015-08-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katiyabaaz
Stannade till i Uddevalla ett par dagar i sommar och kunde konstatera att dr endast finns 10% svenskar kvar och det verkade mest vara mindre begvade och ldre.
ppna era hjrtan ☺

Rent skitsnack. Har du ingenting vettigt att sga s hll tyst istllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in