2015-08-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Troligtvis detta omrde skjutningen har skett. Killen som lnkades tidigare bor ven i omrdet.

https://www.google.se/maps/place/K%C...4f6d1800f51fdf

Skottlossningen hnde p Sngvgen 11.
Citera
2015-08-12, 21:38
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okendavsendare
Skottlossningen hnde p Sngvgen 11.

Ok, d ndrar i adress i lnk.
Citera
2015-08-12, 21:46
Medlem
Citat:
Under onsdagskvllen sg vittnen hur polisens insatsstyrka till vid en lgenhet i en annan stadsdel i Uddevalla.
Jag sg hur de gick in i en lgenhet men kom ut tomhnta, sger en person som sg tillslaget.
Christer Fuxborg bekrftar att polisen slagit till mot en lgenhet.
Vi r ute och sker eventuella grningsmn och gjorde en husrannsakan p adressen. Dock ptrffades inte de personer vi var intresserade av dr.

Citat:
Vid 21.20 p onsdagen hade polisen fortfarande ingen person gripen fr mordfrsket.
Polisen har dock goda frhoppningar om att kunna gripa personen eller personerna bakom mordfrsket.
Vi ligger rtt bra till. Jag tror att det kommer att hnda ngonting inom kort.
Vi fr in flera bra uppslag hela tiden. Det drjer nog inte lng tid innan vi har ringat in personerna som kan ha gjort det hr, sger Christer Fuxborg.

http://www.expressen.se/gt/man-skottskadad-i-uddevalla/
Citera
2015-08-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elibeach
Enligt skra kllor s heter BO Sala* Blablaa p Facebook
Exakt vad jag ocks hrt och han r vn med Bo i trippelmordet.
Citera
2015-08-12, 22:14
Medlem
Nu har tv personer hmtats in till frhr.
Citera
2015-08-12, 23:24
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Enligt gonvittnen r det (till synes) etniska svenskar i 20-25 rs ldern, som tagits fr polisfrhr. En av de unga mnnen greps och frdes bort i polisbil, sannolikt MGM. Han greps vid Svedjestrket efter att polis brutit upp en drr i kllarplan.
Som jag uppfattat det hela skedde skottlossningen utomhus ? Bohuslningen skrev " vid lekplats" men det finns ocks vittnesuppgifter som sger Sngvgen 11. Dr bor endast en man under 40, vriga 4 ungdomar p den adressen r flickor. Det fr mig att undra om det handlar om svartsjuka?
Skytten behver ju inte bo p brottsplatsen, han kan varit hos ngon dr. BO mste heller inte bo dr utan kan ha haft relation till ngon som bor p Sngvgen.
Citera
2015-08-13, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Skert inget speciellt, lite gangster-niggers som rkat skjuta ngon i benet nr dem lekt.

Skjuten i benet r frsknande omskrivning fr skjuten i knsklarna. Ger men fr livet och Vllande till kroppsskada i eventuellt straff. Skjut ngon ovanfr skrevet och det blir mord eller mordfrsk.
Citera
2015-08-13, 04:27
Medlem
fakos avatar
Det talas om att han blivit skjuten i nrheten av magen och att det varit husis under dagen i hans lgenhet samt att polisen i uddevalla tagit hans mobil.
Citera
2015-08-13, 07:36
Medlem
Ngon som har namn p BO eller lder
Citera
2015-08-13, 07:52
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Ngon som har namn p BO eller lder
Jag frgar samma sak, det har varit ovanligt tyst om vem GM och BO kan vara. Men det knns lite som att det r MENA varning fr denna incident. Eller kan det vara s att den nya kulturen brjan f fste ibland svenskarna ocks?
Citera
2015-08-13, 08:34
Medlem
Tydligen handlar det inte om misshandel utan kanske mordfrsk om man hller knhjdsskalan i minnet.

Citat:
Den skjutne mannen, som ska ha varit vid medvetande nr han hittades, opererades i gr kvll. Enligt polisen var hans tillstnd i morse kritiskt.

Det var vittnesuppgifter till polisen om att de frmodade grningsmnnen frsvunnit frn platsen i en rd bil som s smningom ledde till att de tv togs in fr frhr och sedermera anhlls.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle21249061.ab
Citera
2015-08-13, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Ja fast rapport rapporterade nyss att det "ddliga vldet" inte har kat i Sverige.
S vi r helt skra.

Mod -> du kan stnga trden.
Fast BO har inte dtt s det r inte ddligt vld utan bara grov misshandel. Vilket har kat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in