• 1
  • 2
2015-08-18, 21:10
Medlem
Hur bär man sig åt!? Finns det någon databas man kan slänga in telefonnummer?
Citera
2015-08-18, 21:24
Medlem
kuddprutte68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilsnut
Hur bär man sig åt!? Finns det någon databas man kan slänga in telefonnummer?

vill du bli uppringd? köp skit från nätet/tävla och ange telnr. de ringer garanterat.

varför vill du bli uppringd?
Citera
2015-08-18, 22:21
Medlem
ehccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddprutte68
varför vill du bli uppringd?
Tror knappast att det är TS själv som "vill" bli uppringd
Citera
2015-08-18, 23:07
Medlem
Custom_mades avatar
Har själv jobbat lite på ett par telesälj-jobb och kan informera om att man kan lägga in nummer lite hur man vill. Eller kunde, detta var ju mer än 7 år sedan.

På svenska dagbladet så jävlades folk med arbetskollegorna genom att slänga in varandras nummer.

Jag vet, ganska barnsligt, men samtidigt var det mest gymnasieungdomar som jobbade där.
Citera
2015-08-19, 07:31
Medlem
Ne less på en snubbe och han blir helt galen när försäljare ringer, därför jag undrar

Surt med tävlingar, då kanske han får 4 stycken Volvo xc90, det är inte tanken..

Om någon jobbar på telemarketing och har tillgång att lägga in ett nummer pma mig. Antar att detta inte är olagligt för någon av oss isf?
Senast redigerad av civilsnut 2015-08-19 kl. 08:00.
Citera
2015-08-20, 04:03
Medlem
Citat:
Ne less på en snubbe och han blir helt galen när försäljare ringer, därför jag undrar

Surt med tävlingar, då kanske han får 4 stycken Volvo xc90, det är inte tanken..

Om någon jobbar på telemarketing och har tillgång att lägga in ett nummer pma mig. Antar att detta inte är olagligt för någon av oss isf?
jag jobbar med tm och kan lägga in nummret i systemet. Vad är ditt syfte med detta ?
Citera
2015-08-20, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Alexander
jag jobbar med tm och kan lägga in nummret i systemet. Vad är ditt syfte med detta ?

Att han ska bli uppringd, han svarar garanterat ej dock, men enligt min erfarenhet fortsätter det gärna och ringa om man ej svarar?
Citera
2015-08-20, 11:12
Bannlyst
Citat:
Att han ska bli uppringd, han svarar garanterat ej dock, men enligt min erfarenhet fortsätter det gärna och ringa om man ej svarar?

Då läggs han till i en speciel lista, där dom rings upp vid ett annat tillfälle.

Jag har svårt att se någon sitta på arbetstid och jävlas med någon för din skull. Kanske djävulen själv isånafall
Citera
2015-09-05, 09:44
Medlem
kuddprutte68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehcca
Tror knappast att det är TS själv som "vill" bli uppringd
Sorry, hade tagit en grogg för mycket...
Citera
2015-09-07, 12:13
Medlem
The BlaBlas avatar
Consida Rådgivning!

Har lagt det numret i spärrlistan så man kommer direkt till svararen ändå ringer dom 2-3ggr om dagen...
Citera
2015-10-01, 09:30
Medlem
Jag jobbar som telefonförsäljare åt en av Sveriges mest hatade TM bolag, bara skriva här eller skicka pm om du vill jävlas lite med han. Älskar sådant
Citera
2024-07-16, 14:36
Medlem
Länken funkar inte längre…
Någon som har tips på var man kan registrera nummer som blir uppringda av ALLA försäljare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in