2015-08-20, 14:02
Medlem
Hej!

Har precis börjat lira lite poker för skojs skull med typ 300 kr per vecka som budget. Nu tänkte jag höra om ni vet något program som automatiskt räknar ut hur pass bra korten man har är?

Jag är väldigt dålig på poker och sitter bara och chansar men tänkte att det vore ju finnas ett program där man fyller i att man har två ess och programmet räknar ut att det är % chans att vinna eller ger en ett hum iaf?

Kanske lite fusk och tråkigt men det är ju fortfarande mycket kvar åt slump och tur.. Värt om man vinner på det!

Poker cruncher var en app jag hittade, är det något sånt? Någon som använt det?

Tack på förhand!
2015-08-20, 14:19
Medlem
Daredevil999s avatar
Bättre att läsa en bok och räkna odds. Risken är att du använder programmet som en krycka och aldrig lär dig gå ordentligt. Det är bara högstadiematte...
2015-08-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daredevil999
Bättre att läsa en bok och räkna odds. Risken är att du använder programmet som en krycka och aldrig lär dig gå ordentligt. Det är bara högstadiematte...

Jo men jag är inte intresserad av att lära mig det. Jag pluggar till högskoleprov och har massa andra saker jag prioriterar. Spelar bara för att det är kul. Orkar inte läsa en bok om poker eller lära mig räkna odds. Vill bara spela för skojs skull

Förstår vad du menar dock..
2015-08-20, 17:08
Medlem
Någon!??! Har ni något bra program som snabbt säger hur bra hand man har så att man slipper tänka själv? :P

Och en fråga till, är sånt tillåtet egentligen?
2015-08-22, 14:30
Medlem
eternussermos avatar
Hur du har hittat hit med din tråd är bland det märkligaste jag har sett. Gå till livsstil, poker så får du nog bättre svar.

Tyvärr har jag ingen såndär rapportera inlägg i min app, men du får gärna rapportera din trådstart så flyttar de den, eller slänger då det säkert finns svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in