Svara
2015-08-22, 12:04
Medlem
I'm a looser.
- I train Taekwondo.

Easy gradings.
- Just like your A-B-Cs.
- A belt factory.

My leg kicks choff choff.
Leg chops, stops and padding!

- Try loosen up and kick.
- Harder.
- 'til your balls drop.

Growing up.

----
"Fridjolfs poesi fr efterblivna" tnkte jag skriva som rubrik p mnet men gav efter fr forumreglerna. Jag beklagar om du inte kan engelska s vl. Man ska inte behva lsa engelska kan man tycka p ett svenskt forum. Funderar du p att anmla mig till moderatorerna. Gr inte det snlla. Lyssna p Becks lt Walls i stllet. Lyssna p hela albumet. Jag dmer inte den som gr det ven om skivan r lite av ett smnpiller.
Citera
2015-08-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Fin dikt...

Tack.

*pustar ut*

Jag mste erknna. Jag knner avi, r avogt instlld till att lsa regler, frordningar, manualer o.s.v. Det r en arbetsskada. P min frra arbetsplats, jag jobbade med teknik, nr jag frgade om hjlp s var folk fientliga, arga, ledsna, trtta eller helt enkelt upptagna med annat. Standardsvaren var ls manualen, ls rapporten, frga ngon annan. Det var som en smitta. Nr jag frgade om korrekt utfrande av gymvningar s fick jag till svar titta p youtube. Stackars mig. Ja, kanske, men det fanns en tid nr datorer kptes fr datorspel, nr man fick svar p frgor av den man frgade och folk visade en saker. Idag r allt tillgngligt p en skrm. Hurra, men samtidigt kan det knnas ensamt, meningslst rent ut
sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in