Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-08-22, 18:19
Medlem
Gresks avatar
Hejsan!

Jag tnkte starta en trd dr vi kan diskutera trender/moden inom sex och porr. Det kan vara allt frn spekulationer till riktigt fakta.

Eftersom att det r TS uppgift att dra igng trden brjar vl jag.

Trender jag har uppmrksamat:

Citera
2015-08-22, 19:15
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gresk
Hejsan!

Jag tnkte starta en trd dr vi kan diskutera trender/moden inom sex och porr. Det kan vara allt frn spekulationer till riktigt fakta.

Eftersom att det r TS uppgift att dra igng trden brjar vl jag.

Trender jag har uppmrksamat:

Jag anser att buske r mest uppskattad.
Citera
2015-08-22, 19:26
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymd-Tore
Jag anser att buske r mest uppskattad.

Jag tror r busken r p vg tillbaka, det har varit en tid nu dr det skulle vara helrakat, innan dess var det vl landbana om jag inte minns fel.

Har personligen inget emot om det finns en liten buske dr nere, dock rakat vid sjlva hrligheten.

Tror att buske inom en snar framtid kommer vara standard.
Citera
2015-08-22, 19:28
Avstngd
Hackebeilchens avatar
Incest plus att killen r ganska feminin plus att hon gnar ganska mycket tid t hans rvhl: http://www.xvideos.com/video5336496/...o#_tabComments
Citera
2015-08-22, 21:02
Medlem
nedboys avatar
Jag sjlv kollar ju inte p porr.

Men en som jag knner har berttat fr mig att frr var det vanligt att killen slickade tjejen i rven. Men nu blir det mer och mer tvrtom. Att tjejen slickar killen i rven. Den jag knner var ganska frustrerad ver det d mnga closeups p en mans rvhl tnder av och frstr hela runket.
Citera
2015-08-22, 21:53
Bannlyst
Hur kan ni missat att kondombruket kat? Googla en nutida stjrna och hennes tidigaste professionella verk. Idag r det nstan uteslutande kondom p killarna.
Citera
2015-08-22, 22:08
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Men en som jag knner har berttat fr mig att frr var det vanligt att killen slickade tjejen i rven. Men nu blir det mer och mer tvrtom. Att tjejen slickar killen i rven. Den jag knner var ganska frustrerad ver det d mnga closeups p en mans rvhl tnder av och frstr hela runket.

Har sett det en hel del p en sida som heter faketaxi, men p de sidorna jag anvnder mig av frekommer det sllan. Men nr jag surfat runt p andra sidor har jag sttt p detta ocks, hller med din kompis med att det faller inte mig i smaken s att sga.

Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Hur kan ni missat att kondombruket kat? Googla en nutida stjrna och hennes tidigaste professionella verk. Idag r det nstan uteslutande kondom p killarna.

P Brazzers, bangbros, mofos anvnds nstan aldrig kondom, ibland kan det frekomma p bangbros och mofos men det r ytterstsllan. Kanske frekommer oftare p andra stllen?
Citera
2015-08-22, 22:16
Avstngd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Yngre tjejer verkar ofta uppriktigt frtjusta i att slicka mansrvar och att kra upp fingrar. Filmen som jag lnkade till visar ju en ung och androgyn man som blir fingrad i rven av Helena Dark. Yngre androgyna mn i heteroporr kan kanske minska bgskrcken lite.
Citera
2015-08-22, 22:19
Bannlyst
Det som kommit starkt p dildofronten r ljuddildos tex p sidan chaturbate har alla tjejer en sdan mot sin fitta. D sknker ngon pengar tokens vibrera det p fittan och hon stnar en del lgger 100 tokens och d fr de nstan orgasm. Man kan skoja med sin flickvn som kan ha ljuddildos uppkrda p jobbet. Sedan kan pojkvnnen ringa och hon fr en ibration frn trosan och fr frska hlla masken. Fantasin stter inga grnser nr krringen ringer till svrmor kan man ringa till sin tjej s hon stnar i luren.
Senast redigerad av capodaster 2015-08-22 kl. 22:22.
Citera
2015-08-22, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gresk
Har sett det en hel del p en sida som heter faketaxi, men p de sidorna jag anvnder mig av frekommer det sllan. Men nr jag surfat runt p andra sidor har jag sttt p detta ocks, hller med din kompis med att det faller inte mig i smaken s att sga.

P Brazzers, bangbros, mofos anvnds nstan aldrig kondom, ibland kan det frekomma p bangbros och mofos men det r ytterstsllan. Kanske frekommer oftare p andra stllen?

Tnker mer p specifika porrstjrnor. Samantha Saint krde utan kondomer frr, och hon r ju porrens Marylin Monroe, i min vrld i alla fall...
Citera
2015-08-22, 23:24
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Yngre tjejer verkar ofta uppriktigt frtjusta i att slicka mansrvar och att kra upp fingrar. Filmen som jag lnkade till visar ju en ung och androgyn man som blir fingrad i rven av Helena Dark. Yngre androgyna mn i heteroporr kan kanske minska bgskrcken lite.

Men den filmen du lnkade till r ju knappt gjord ens p 2000-talet fr sjutton.

EDIT:
Du tror vl inte att sm tonrstjejer r frtjusta i att slicka fr dem oknda tjocka gubbar i bajshlet? (som min vn frklarade att det normalt gick till)
Senast redigerad av nedboy 2015-08-22 kl. 23:27.
Citera
2015-08-22, 23:41
Medlem
Hjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Beror inte det p att det stiftades lag som tvingade porrbranchen att anvnda kondom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in