Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-08-22, 23:44
Medlem
Godlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Beror inte det p att det stiftades lag som tvingade porrbranchen att anvnda kondom?

Jo. Lokal lag i Kalifornien, om jag inte missminner mig.
Citera
2015-08-22, 23:49
Medlem
Hjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godless
Ser knappt modern porr, men sg att det anvndes kondom i "Bikini babes are sharkbait" och lade mrke till att de bytte kondom mellan oralsex och vanligt sex. Ganska lustigt och se killen springa fram och tillbaka. Gissade att det berodde p Kaliforniens nya lag.
Citera
2015-08-23, 03:28
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Men den filmen du lnkade till r ju knappt gjord ens p 2000-talet fr sjutton.

EDIT:
Du tror vl inte att sm tonrstjejer r frtjusta i att slicka fr dem oknda tjocka gubbar i bajshlet? (som min vn frklarade att det normalt gick till)

Jag tror att tjejer r mer villiga att gra det idag n fr ngra r sedan, tror fortfarande det r lite tabu men det brjar nog bli mer och mer accepterat.
Citera
2015-08-23, 14:29
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godless

Ocks hrt ngot om detta, filmerna jag sett spelas vl inte in dr fr det r vldigt sllan jag ser att kondom anvnds.

Citat:
Ser knappt modern porr, men sg att det anvndes kondom i "Bikini babes are sharkbait" och lade mrke till att de bytte kondom mellan oralsex och vanligt sex. Ganska lustigt och se killen springa fram och tillbaka. Gissade att det berodde p Kaliforniens nya lag.

Snt brukar dom ju vanligtvis klippa bort
Citera
2015-08-23, 20:10
Bannlyst
Citat:
Beror inte det p att det stiftades lag som tvingade porrbranchen att anvnda kondom?

Kasst. Porr med kondom r meningslst att se.
Citera
2015-08-23, 20:30
Medlem
Hjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Kasst. Porr med kondom r meningslst att se.
Fr man frga varfr?
Brukar ta ett tag fr mig att mrka det.
Citera
2015-08-23, 21:20
Bannlyst
Citat:
Fr man frga varfr?
Brukar ta ett tag fr mig att mrka det.

Av samma anledning en avsugning med kondom r vrdelst.. "Rheten" saknas nr en fitta penetreras av gummi. Det ser heldumt ut. Realismen frsvinner p ngot stt, ven fast den biten r mindre logisk att frklara.
Citera
2015-08-24, 16:53
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Av samma anledning en avsugning med kondom r vrdelst.. "Rheten" saknas nr en fitta penetreras av gummi. Det ser heldumt ut. Realismen frsvinner p ngot stt, ven fast den biten r mindre logisk att frklara.

Det r inte s att det inte r lika sknt med kondom och det avspeglar sig p filmen? Jag menar, man mrker snabbt nr porrskdisen fejkar och nr det r p riktigt och det lr ju vara lttare fr skdisen att g in i rollen ordentligt om hon faktiskt tycker det r sknt. Frstr ni hur jag tnker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in