• 1
  • 2
2015-08-27, 01:50
Medlem
Hejsan! Har krt igng kur nr2 legat p sen 1 augusti. Min fsta kur var testo e 250mg E5D 10 W den kuren gav mig cirka 6 kg. Var lite strul i slutet o efter s skte varken trning eller kost under en tid o tappade en del d. Nu till denna kuren!

INFO:
lder: 22
Vikt: 72 kg
Lngd: 182 cm

KOST
Jag ter 2800-3200 kcal varje dag!

Styrkestats, bnk, bj och mark: 100/80/150 (bnk krs ej mer,bj o mark brjade jag med fr 3 veckor sen. aldrig krts tidigare.

PCT: Standard nolva, ev med hg dos HCG..

Har trnat 6 dagar i veckan sen start funkar bra alla pass krs tungt!
Citera
2015-08-27, 01:54
Medlem
S nu 27 dagar in p kuren har jag gtt frn morgon vikt p 72 kg te 79 kg. Skillnaden p 250 mg o 500 mg r otrolig enligt mig. Idag krdes brst/axlar gjorde ett pb i hantelpress 35 kg 10 reps 5 setet! Knndes kaxigt!!

lite negativt var som ett djur 20 dagar in p kuren sen ba sexlusten bort blst! Sen kommer det inte m sperma ur slangen lngre Mindre kladd fr tjej hihi! Har HCG till hands om det behvs!
Citera
2015-08-27, 09:04
Medlem
Walt3rs avatar
Fljer; )kr hrt!
Citera
2015-08-27, 09:23
Medlem
Minns du ungefr hur lnge det tog innan vattenvikten kom?
Citera
2015-08-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Minns du ungefr hur lnge det tog innan vattenvikten kom?

Ja p mig tycker jag det kommer frsta veckan.. nu 4 veckor in p kuren tycker jag ansiktet brjat bli rtt runt varje dag jag vaknar o kolla mig i speglen.
Citera
2015-08-30, 12:43
Medlem
Tjena. Krde lite bnk igr ba fr testa fr axlarna har mtt bra dom senaste mnaderna. Gjorde ett pb p 115 x 2 Var roligt!

Ett litet tips te alla dr ut testade lite Aburaihan Testo, ist fr SP Testo.. Tror Aburaihan r fejk eller jvligt underdoserade. S fr bestlla hemma SP ist. Lite ondiga pengar nr man har 24 ampar kvar hemma ...

Har funderingar p att lgga till lite oralt ngra veckor. Ngon som krt dboll med testo? eller testat p dboll inject?

Morgon vikt idag 78.4

Trevlig eftermiddag!
Citera
2015-09-13, 23:44
Medlem
Tnkte uppdatera lite!

Negativt

krde en flaska testo frn SP frn kur starten. Gick ver te Aburaihn anvnde 8 ampuler. Runt 15 dagar in p aburaihan brjade jag knna mig avstngd humrsvgning,oljig hud,ingen sexlust o vikten gick ner lite. Antigen underdoserade eller fake skit... VET EJ! S kpte en flaska testo frn GL. Satte frsta sticket med den olja hger axel. Vakna nsta dag med svullen axel smrta t helvete o rd hud o super spnd muskel.... r inne p 4 dagen nu inte s mycket smrta lngre... Men musklen r som en liten rund kulle ist fr normal form o huden r rodnad.. Har inte knt av ngon feber drav jag inte gtt te doktorn. S imorgon ska nsta stick sttas vgar ej axlarna s fr la testo i benet o hoppas p att de ej hnder igen

vrigt har jag trnat p som vanligt 6 dagar i veckan. Ligger ver 3000 kcal varje dag. Ftt hem dboll frn GL med. Som jag tnkt starta om 1 veckan p 20 mg 4 veckor.

Lite stats och mtt!

bnk/bj/mark - 115/110/160

vikt 79.2 "morgon vikt"
midja 82 cm
axlar 129 cm
armar 38 cm
lr 57 cm

Skulle vara tacksam om ngon lrd kundde svara p 2 frgor.

Vad tror du om axlen ska jag g te lkaren eller vnta?
Synpunkter p att bara slnga in dboll mitt i kuren?
Citera
2015-09-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auuu
Tnkte uppdatera lite!

Negativt

krde en flaska testo frn SP frn kur starten. Gick ver te Aburaihn anvnde 8 ampuler. Runt 15 dagar in p aburaihan brjade jag knna mig avstngd humrsvgning,oljig hud,ingen sexlust o vikten gick ner lite. Antigen underdoserade eller fake skit... VET EJ! S kpte en flaska testo frn GL. Satte frsta sticket med den olja hger axel. Vakna nsta dag med svullen axel smrta t helvete o rd hud o super spnd muskel.... r inne p 4 dagen nu inte s mycket smrta lngre... Men musklen r som en liten rund kulle ist fr normal form o huden r rodnad.. Har inte knt av ngon feber drav jag inte gtt te doktorn. S imorgon ska nsta stick sttas vgar ej axlarna s fr la testo i benet o hoppas p att de ej hnder igen

vrigt har jag trnat p som vanligt 6 dagar i veckan. Ligger ver 3000 kcal varje dag. Ftt hem dboll frn GL med. Som jag tnkt starta om 1 veckan p 20 mg 4 veckor.

Lite stats och mtt!

bnk/bj/mark - 115/110/160

vikt 79.2 "morgon vikt"
midja 82 cm
axlar 129 cm
armar 38 cm
lr 57 cm

Skulle vara tacksam om ngon lrd kundde svara p 2 frgor.

Vad tror du om axlen ska jag g te lkaren eller vnta?
Synpunkter p att bara slnga in dboll mitt i kuren?

Kommer flja din resa!

Det lter som en infektion du rkat ut fr.
Se till att skta din injektion, finns mnga videos om hur du gr p bsta stt.
Hnder det igen s kan du smrja med voltaren och dra i dig ngra smrtstillande (ipren osv)

MVH
Anex
Citera
2015-09-14, 10:49
Medlem
Kommer fljas! Tror sjlv att min andra kur blir samma som din! Fast 12w och SP Testo
Citera
2015-09-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anexury.
Kommer flja din resa!

Det lter som en infektion du rkat ut fr.
Se till att skta din injektion, finns mnga videos om hur du gr p bsta stt.
Hnder det igen s kan du smrja med voltaren och dra i dig ngra smrtstillande (ipren osv)

MVH
Anex

Tack s mycket fr tipset!
Citera
2015-09-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoJohnDoe
Kommer fljas! Tror sjlv att min andra kur blir samma som din! Fast 12w och SP Testo

Tack. Ja skillnad p 250 o 500 r ganska stor enligt mig men alltid bra brja lungt .. Jaa den oljan r redit grym
Citera
2015-09-14, 20:58
Medlem
itsasins avatar
r nog ingen fara med axeln. Har sjlv ftt s ett flertal gnger, delvis pga mrke (gamla diamonds t.ex). Var mkt prat om hgt EO p deras oljor men kan ha varit nt annat. Sen kan det bli som en bula om du stter fr ytligt eller mellan musklerna s att sga. Kan gra ont upp till en vecka men det verkar ju bli bttre fr dig s inget att oroa dig ver

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in