Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-28, 18:49
  #1
Medlem
Parr3hs avatar
Hej!

jag har ett problem, min kille är gammal ex smoker men har sedan flera gripande för ringa narkotikabrott nojjat sönder helt och vill därför inte röka med mig. Han accepterar dock att jag röker men vill ju gärna röka med honom ibland, ha weedsex och allt där till. hur ska jag få honom att ändra sig på denna punkten?

tack på förhand!
Citera
2015-08-28, 18:52
  #2
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parr3h
Hej!

jag har ett problem, min kille är gammal ex smoker men har sedan flera gripande för ringa narkotikabrott nojjat sönder helt och vill därför inte röka med mig. Han accepterar dock att jag röker men vill ju gärna röka med honom ibland, ha weedsex och allt där till. hur ska jag få honom att ändra sig på denna punkten?

tack på förhand!

Om han inte vill så tycker jag att du ska respektera hans beslut
Citera
2015-08-28, 18:52
  #3
Avstängd
Meaningss avatar
Respektera hans val att inte bruka cannabis. Fan vad jag stör mig på idioter som ska tvinga folk att använda droger, det förstör ju hela syftet. Låt honom vara ifred.
Citera
2015-08-28, 19:07
  #4
Medlem
Det är hans val om han vill röka weed och inte ditt. Det enda du kan göra är att föreslå det för honom och tackar han nej är det bara att acceptera.
Citera
2015-08-28, 19:09
  #5
Medlem
trueforgoods avatar
Som tidigare skrivits, ge fan i att tvinga honom till det. Kan du inte bara fatta hans situation och vara glad att han är okej med att du röker?
Citera
2015-08-28, 19:20
  #6
Medlem
Säg så här
"RÖK MED MIG DIN TRÅKIGA JÄVEL, ANNARS ÄRE SLUT!"
Citera
2015-08-28, 19:23
  #7
Medlem
James91s avatar
Vill han inte så vill han inte. Sjukt kass flickvän.
Citera
2015-08-28, 19:27
  #8
Medlem
murtennios avatar
Håller med flera av ovanstående talare. Vill han inte röka så vill han inte.

Aldrig någon bra idé att pusha någon att inta nån form av berusningsmedel.
Citera
2015-08-28, 19:29
  #9
Medlem
Vänd på det, vad skulle du tycka om han va på dig och tjatade om att du skulle sluta röka? Tycker det ska vara upp till var och en vad man vill stoppa i sig eller inte, låter som att du är lika dryg som mitt eX fast där handla det om alkohol.
Citera
2015-08-28, 19:30
  #10
Medlem
Parr3hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
Håller med flera av ovanstående talare. Vill han inte röka så vill han inte.

Aldrig någon bra idé att pusha någon att inta nån form av berusningsmedel.

Men han kan ju ta Xanor och flippa men inte röka en fet -_-
Citera
2015-08-28, 19:36
  #11
Medlem
Scarabeos avatar
Vill han inte röka så vill han inte. Respektera det!
Även om han tar en xanor eller två så vill han ju tydligen fortfarande inte röka. Om du är stukad och har sex så har du ju "weedsex".
Citera
2015-08-28, 19:40
  #12
Medlem
Parr3hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Vill han inte röka så vill han inte. Respektera det!
Även om han tar en xanor eller två så vill han ju tydligen fortfarande inte röka. Om du är stukad och har sex så har du ju "weedsex".

Han accepterar ju bara att jag röker när jag inte är med honom så enda sättet för mig att ha weedsex är om jag är otrogen och det tänker jag ju inte
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback