Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-19, 11:43
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lionfromthenorth
Karlssons FB inlägg skrivs sent på kvällarna och under kraftigt alkohol intag, enligt ryktet skall han ha kraftiga alkohol problem och hans utsvävningar på nätet är alltid när han är full. Tragiskt.

Rent förtal. Sen kvällstid kan lika gärna vara den enda tid han har att skriva inlägg som detta.
Citera
2015-09-19, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Rent förtal. Sen kvällstid kan lika gärna vara den enda tid han har att skriva inlägg som detta.

Köerna på bolaget borde inte vara så tidskrävande dagtid.
Citera
2015-09-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lionfromthenorth
Karlssons FB inlägg skrivs sent på kvällarna och under kraftigt alkohol intag, enligt ryktet skall han ha kraftiga alkohol problem och hans utsvävningar på nätet är alltid när han är full. Tragiskt.

Om du har rätt och hans fyllesnack är så pass bra ändå så är det ett väldigt gott tecken.
Citera
2015-09-21, 17:06
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:

För att vara berusad skriver han onekligen väldigt bra.
Citera
2015-09-21, 21:43
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
För att vara berusad skriver han onekligen väldigt bra.

Det är ju bara tjafs och skvaller. Argumentation på en barslig nivå.
Citera
2015-09-22, 14:47
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Det är ju bara tjafs och skvaller. Argumentation på en barslig nivå.

Jag syftade mer på att han faktiskt kan skriva överhuvudtaget. Att vara full och vara på gränsen till alkoholism (vilket det låter som om man ska tro användarens beskrivning) tenderar ju att rubba hjärncellerna en gång för mycket.

Men som du säger, det är bara förtal tills någon faktiskt kan prestera fram bevis på att Karlsson har kraftiga alkoholproblem. Jag lutar mer på din förklaring, att det är enda gången man faktiskt har den tiden att skriva såna här texter.
Citera
2015-09-22, 16:14
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
Jag syftade mer på att han faktiskt kan skriva överhuvudtaget. Att vara full och vara på gränsen till alkoholism (vilket det låter som om man ska tro användarens beskrivning) tenderar ju att rubba hjärncellerna en gång för mycket.

Ok. Jag missförstod.
Citera
2015-09-22, 18:23
Medlem
Ultraviolences avatar
Olämpligt att en företrädare beter sig så barnsligt. Vad är det här för fjolleri, va. Bättring. Människor som delar med sig av sitt hat mot dagens genomruttna samhälle är ingen grupp man ska skylla något på. Det har trots allt stannat vid ord på internet. Vi utsätts dagligen för medias envägskommunikation av lögn och hat, där vi får höra hur vi ska förintas genom massinvandring, hur vithet är fel och måste utplånas m.m. Klart att människor blir förbannade, och med all rätt.
Citera
2015-09-22, 21:07
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultraviolence
Olämpligt att en företrädare beter sig så barnsligt. Vad är det här för fjolleri, va. Bättring. Människor som delar med sig av sitt hat mot dagens genomruttna samhälle är ingen grupp man ska skylla något på. Det har trots allt stannat vid ord på internet. Vi utsätts dagligen för medias envägskommunikation av lögn och hat, där vi får höra hur vi ska förintas genom massinvandring, hur vithet är fel och måste utplånas m.m. Klart att människor blir förbannade, och med all rätt.

Det han gör är att göra klart att han inte vill ha sådana människor i partiet. Det är kanske därför de blir förbannade?
Citera
2015-09-22, 21:24
Bannlyst
Citat:
Det han gör är att göra klart att han inte vill ha sådana människor i partiet. Det är kanske därför de blir förbannade?
Då tycker jag han ska hoppa av och gå med i Socialdemokraterna som han tycks dela värdegrund med. Vad den mannen tillför Sverige och Sverigedemokraterna har jag inte lyckas lista ut. Begreppet öppen svenskhet måste vara bland den mest korkade klyscha som någonsin myntats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in