2015-09-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Dom går upp mycket mer, man blir ju mörkrädd

Men i jämförelse med danskar så är svenskar ljusår bortom att se, våga och diskutera sanningen. Det finns ingen riktig logik eller mod hos oss.
Citera
Medlem
VelvetReds avatar
Den debatten finns inte pga hatet ifrån alla meningsmotståndare!

Vi lever ju i en djävla diktatur här i Sverige, hjälp oss Danmark!
Citera
Medlem
Tubleross avatar
Överväger på riktigt att flytta till Danmark efter att ha sett den här debatten.

Sundhet står mot total galenskap.
Citera
2015-09-17, 22:45
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Blir snarare rädd, för kom ihåg att ett antal svenska feminister och antirasister håller med honom till 100%.

Jo jag vet, skrev det mest på skoj. Du har rätt i att många sk antirasister håller med Arnstad vilket är väldigt mycket otroligt jävla stört, bara lyssna på honom.. Vad fan har våra ''arabiska siffror'' med invandringen till Sverige/Danmark att göra? Helt otroligt..
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
Jag hoppas att folk förstår nu varför man inte ska släppa fram Arnstad i något som helst officiellt sammanhang. Karln är dum i huvudet och är alltför fixerad vid rasister och fascister att han faktiskt ser dessa personer överallt. Att han sedan tittar upp i taket eller inte ens kollar sina motståndare i ögonen när han pratar till dem är barnsligt agerande.

Nåja. Vi har inte så många stora komiker i landet och Arnstad är då nära Mr Bean vi kommer. MEN det måste framgå att han är sossarnas expert!
Citera
Medlem
Zlaneks avatar
Oj oj OJ! säger jag bara. Vilken debatt!
En tung kloss släppte från bröstet när jag insåg att danskarna har en förnuftig verklighetssyn! det är alltså till Danmark man ska flytta efter utbildningen. De ''svenska'' debattörerna åker ju på smisk så det skriker om det. Äntligen fick man höra vettiga personer tala utan att vara rädda för Sveriges sjuka media PK värderingar. Vilket program. Vilken kvinna! Wow.
Citera
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag undrar lite hur många som orkar sitta uppe & glo på debattprogram på SVT nuförtiden. Finns det några realistiska uppskattningar av tittarsiffrorna?
Jag har gett upp det där iaf. Nivån på svenska debattprogram är väsentligt lägre än Oprah och Dr. Phil.

Bjuda in Arnstad? Nä fy fan tack. Det är osmakligt att ha med folk som uppenbart har psykiska problem.

Det behövs inte galna, okunniga hatare. Det behövs folk som kan diskutera sakpolitik.
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Expressen-gubben erkände just deras sanna agenda. Han sa att det är bra att alla deras "goda" åsikter kommer till tals medan främlingsfientliga åsikter inte gör det.
Citera
2015-09-17, 22:46
Medlem
ColaKexs avatar
Hoppas inte danskar får för sig att dom tomtar som talat på Sveriges sida är representativt för vad den allmänna befolkningen i Sverige tycker
Citera
Medlem
Ghibellinos avatar
Jag tror att många danskar först ikväll verkligen förstår hur sjuk svensk debatt är. Och vilka fullständiga galningar vi svenskar har att göra med i vårt arma land.

Kanske t.o.m. en och annan svensk nu också förstår vem Arnstad egentligen är.

I övrigt är jag positivt överraskad över nivån på programmet. Jag hade fel i mina farhågor därvidlag.
Citera
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Vilken psykisk störning lider Arnstad av?
Narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
Medlem
remixutoheavens avatar
Naser är fan kung och vet exakt vad han snackar om!
Senast redigerad av remixutoheaven 2015-09-17 kl. 22:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in