Nytt r, ny upplaga! Diskutera allt som har med HUT i NHL 16 att gra.
Skriv grna era uppstllningar, resultat och vad ni fr i packs ni ppnat.
Kanske skulle utveckla denna trd till att varje mnad ha ngonslags HUT-turnering d man nu kan spela mot varandra, vad tycker ni andra?
Jag fick: C.Giroux och P.Rinne i returningbonus, enda nmnvrda jag ftt n slnge.
Och fr den eller de som undrar hur jag kan spela 16 redan s r det fr att jag kpte spelet frn amerikanska Psn och kan d spela samtidigt som amerikanerna.
Knns som ett bra r det hra.. Spelade mina 10H, ppnade lite packs, gjorde nn collection o spelade ett par matcher. Lyckades f ihop nmnvrda spelare som: Keith, Sharp, Pomminville, Vatanen, Lack, Zuccarello, Joe Thornton (collection pack) och ett tiotal 85-86or runt 5k.
Ska bli roligt och komma in och dona lite med collections och fixa ihop sitt lag imorgon och se vad det kommer att leda till. Eller r det 00.00 som gller? Ngon som vet ngot ang nr imorgon det slpps fr oss?
Knns som ett bra r det hra.. Spelade mina 10H, ppnade lite packs, gjorde nn collection o spelade ett par matcher. Lyckades f ihop nmnvrda spelare som: Keith, Sharp, Pomminville, Vatanen, Lack, Zuccarello, Joe Thornton (collection pack) och ett tiotal 85-86or runt 5k.
Ska bli roligt och komma in och dona lite med collections och fixa ihop sitt lag imorgon och se vad det kommer att leda till. Eller r det 00.00 som gller? Ngon som vet ngot ang nr imorgon det slpps fr oss?
Bttre tur n mig med packsen ser det ut som
Skriv grna vilken konsol ni spelar p, jag sitter p PS4.
Frsta buggen hittad:
Krde en match; ledde med 5-0.
Motstndaren drog efter frsta perioden.
Det va sista matchen innan uppflyttning, jag vann ju matchen men fick inga pucks fr varesej matchen eller att jag vunnit divisionen. Blev dremot uppflyttad. Fick ven en fin frlust till mitt record, tack EA.
Jag fick bara 10 paket, trots 220k och ver 500 matcher spelade i 15.
r 10 paket max i r eller?
Sen s str det att mitt lag grundades 2015-09-17, lite surt nr man lirat sedan 2011 och det alltid sttt att laget grundats det ret p tidigare spel. Har dom ndrat det till i r tro?
Ganska ny inom HUT s detta kommer kanske lta lite fjantigt fr vissa med hur funkar trningskort? Jag slngde p 3/3 trningskort p 6 spelare och hade 95 totalt i offensivt under en match. Sen nsta match s stod det den vanliga totalen p spelarna men nr jag skte match hade jag fortfarande 95 totalt i offensivt. Spelade andra matchen och knde att det var uppdaterade spelare jag hade. Sen stngde jag av och skulle spela senare men d hade jag bara 90 totalt i offensivt s kan nn frklara trningskort fr mig?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!