Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2015-09-26, 01:36
Bannlyst
r: 2012
Kn: Man
Vikt: Runt 100KG
Lngd: Runt 180
Hlsotillstnd: Frisk
Setting: Ensam med ett gng gosedjur och kuddar.
Tidigare erfarenheter: cannabis och alkohol.

Prologue
Jag har alltid varit en filosofiskt instlld mnniska, att ha varit sysslols i mnga r har gjort mig ven mer av en tnkare. Med jag kom till en punkt i mitt liv d jag knde att det inte rcker med vad den hr fysiska och filosofiska vrlden har att erbjuda mig. S jag bestmde mig fr att leka med mitt medvetandes frmgor med en speciell substans nrmare bestmt: DMT eller som drogen ocks kallas Dimethyltryptamine vilket r den starkaste mest psykoaktiva drog knt fr mnniskan som ltt fr en att ifrgastta verkligheten.

13:00
efter att ha ftt psen med DMT kristallerna som en gentjnst ifrn en vns vn nr jag fixade hans bil
s bestmde jag att jag skulle g hem och ensam uppleva saker och hitta svar p saker och ting.

14:00
Hemma och har tagit fram mitt frsta gosedjur frn kllarn jag fick i fdelsepresent nr jag fddes. Har sparat den. Men tog ven fram fler gosedjur. Brygger en kopp kamomil t, och lgger upp en spellista p datorn. Mest psytrance s som psybientbanden, shpongle, cosmosis osv..

Jag tnker att jag ska f positiva inputs och ha positiva energier s jag tittar p try to not laugh challenges p youtube... och tittar p snlla djur som gr snlla saker, typ gare som klappar sina djur bakom ronen och sdr.

15:30
En halvtimme kvar till intag. Jag knner mig lugn efter att ha druckit mitt kamomil t. Jag knner mig omringad av fr mig snlla gosedjur som har betytt mycket fr mig och betyder fortfarande mycket fr mig fast p ett mer nostalgiskt mysigt stt n nr jag var liten d gosedjuren bara var fluffiga och snlla.

16:00

Jag rker DMT kristallerna i en pipa med folie papper p ungefr s som man rker en vattenpipa. Hade inte kollat hur man brukar gra med jag bara antog att detta skulle fungera bra. medans jag sitter i min sng lugn stilla med gosedjur och kuddar och tnker att jag hoppas att den hr upplevelsen oh ventyret jag ger mig ut p nu kommer att ge mig ngonting.

Jag tar lnga djupa andetag frn pipan och jag knner mig ganska omgende lite mysko.

16:01? Trippen - Divine moments of truth
Jag brjar frst se lite mnster sedan boom... 0... ingenting.. sedan pirrar hela min existens och jag fr kontakt med verkligheten igen. Eller va? Verkligheten?

Jag ligger uppspolad p en strand i ett vldigt ologiskt landskap. (Mste vara ntt psykologiskt med mig eftersom det r s filmen inception brjar) Svrt att beskriva det, det knns som frger jag aldrig sett frut och grs kullar som pulserar och rr p sig, jag skulle kunna beskriva dom som rd lila svarta p ntt stt fast inte riktigt nd.

Jag sger hgt till mig sjlv i fantasyland "S det r shr DMT r".. " hittar inte ord fr att beskriva det jag menar tnker jag tyst fr mig sjlv i godislandet" Jag knner med hela mitt vsen att jag vill trffa gud nu och f svar...

S ven om vrlden "busar med mig" s kan jag fortfarande prata och frst mig sjlv... mig sjlv?

Dr r gud!!! En mnniska i ngon futuristisk rymdrkt uppenbarar sig frst som en skugga och sedan blir lite klarare..

Jag tnker jag mste drmma (Nu frstr jag inte och har glmt bort fullkomligt att jag r hg).

Mannen i rymdrkten kommer emot mig och kommer jttenra mig med sin reflektions visir s jag ser mig sjlv i glaset.

Jag frgar, vem r du?

Gud, svarar mannen i rymddrkten...

Ja men vem r du? Fr jag se dig?

Visst, sger han och han fller upp visiret p rymddrkten.

Dr r mitt eget ansikte bakom visiret i rymddrkten.

"Jag r du" sger gud...

Jag blir skitrdd, fr det var den otckaste knslan av solipsistisk idioti jag ngonsin hrt talas om. Jag slungas ivg och befinner mig nedanfr en vit trappa... uppe svvar nnu en man. Som brjar prata om meningen med livet kombinerat med ett sprk som jag nu i efterhand inte alls frstr men frstog bra d. Det lt typ "blargh bloing douch" typ massa ljud bara. men jag frstog verkligen vad han menade, och jag frstog meningen med livet och jag br p den knslan n idag ven om jag inte kan frklara den..

S meningen med livet r som en knsla...

Jag vet inte hur lng tid det har gtt med det knns som en hel evighet.

Jag knner mig komplett som livsform mellan dimensionerna, jag knner att jag har ftt svar. Men vad nu d? Nu nr jag vet vem gud r (jag sjlv) och vad meningen med livet r. (Den hr knslan)

Vilka frgor ska jag ta mig an nu? Oexistens?

Nr jag tnker den tanken ser jag ett stort slhuvud som verkar precis lika verkligt som gud/gudarna jag trffade, (allts vldigt verklig). men i sjlva verket r jag tillbaka i mitt rum och ligger ner i sngen med gonen ppna och tittar rakt p mitt slgosedjur, mitt frsta gosedjur jag fick.

Det frsta jag gr r att frska titta p klockan..

16:07 Jag har allts varit borta i ca 6 minuter ngon annanstans som kndes som minst 1 mnad..
Jag vaknar upp till shponglelten Divine moments of truth och allting knns s bra.. Gud var s verklig. Allt var s verkligt... Fller en tr tyst medans jag kramar mitt slgosedjur som heter slis och jag knner mig inte alls stabil psykiskt nnu sdr som att jag har ett fullt grepp om verkligheten, jag knner mig konstig. Det dansar fraktaler framfr mina gon, speciellt tofsarna p min matta dansar lite grann.

Jag bestmmer mig fr att meditera bort afterglowet och bara stnga av det stndiga fldet av menande betydelse och tankar och bara knna afterglowets magi.

Det knns som en glad pirrande knsla att jag har vgat ta steget att mta gud. Men jag knner mig ganska smutsig att jag gjorde det med droger.

17:00
Det vrsta av afterglowet r ver ser vldigt lite fraktaler och knner mig ganska normal och jag hller upp en kopp kallt kamomilt Cosmosis - dance of the cosmic serpent lter ifrn mitt rum..

Slutord:
waow...

Jag vill inte uppvigla till brott s jag tnker inte rekommendera drogen dmt i sig, men knslorna och hela upplevelsen som jag knde vill jag grna att alla skulle knna ven om jag fick en psykotisk snetripp en kort stund med solipsism skiten och gudgrejen. Dock var det vrt det fr mig. What dosent kill you, right?

Hll till godo hoppas ni tycker att rapporten var bra.

PS: Detta r en trollrapport! boyakasha!!!!
Jag behver inte droger fr att ha psykos!!
https://www.youtube.com/watch?v=o8T095mFdW8
Citera
2015-09-28, 07:43
Medlem
HeligKossas avatar
Rolig rapport! Blir sugen p DMT nu nr jag lste igenom din rapport!
Citera
2015-09-28, 08:37
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Rolig rapport! Blir sugen p DMT nu nr jag lste igenom din rapport!

Det r en fakerapport..
Citera
2015-10-01, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Det r en fakerapport..

ok.

Jag hade en liknande knsla som ts inatt p svamp tror jag, d jag verkligen frstod allt av betydelse sjlsligt.

Det var oerhrt sknt och befriande.
Ska frska hlla kvar vid den knslan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in