2015-09-27, 16:01
Medlem
Ngon som kommer att lira?

Hr r det utlovat till grabben p releasedagen.. men nu verkar releasen lite oklar. Alla siter sger 29:e fr EU (1/10 fr tyskarna) men ingen f i Sverige verkar ha ngot tidigare datum n 2/10.

Twitch r redan fullt av gamestreams och vi r otliga.

Det blir nog frsta spelet vi blir tvungna att kpa i butik.. funderar p om man ska skaffa tv s man slipper bra portal och spelskiva mellan konsolerna.
Citera
2015-09-30, 01:08
Bannlyst
Butik?
Spelet finns redan p ntet, kika in p Prisjakt.

Sen med tv exemplar, det kommer kosta er runt 2k.

Men jag dmmer er inte, spelet verkar vara ett av de bttre Legospelen!

r det du och grabben som har varsin maskin?
Senast redigerad av Sakrasonto 2015-09-30 kl. 01:11.
Citera
2015-09-30, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Butik?
Spelet finns redan p ntet, kika in p Prisjakt.

Sen med tv exemplar, det kommer kosta er runt 2k.

Men jag dmmer er inte, spelet verkar vara ett av de bttre Legospelen!

r det du och grabben som har varsin maskin?

Alla p prisjakt som pstr sig ha det i lager anger releasedatum till 2/10 nd. S att bestlla och f det hemlevererat lr ju knappast gra s jag har det i handen frrn tidigast efter helgen.
Frbestllde via webhallen s lnge.. fr hoppas det kommer ett mail imorrn.

2k, 3k, 5k.. fan bryr sig.. det r inte 20k. Dessutom kommer morsan och farsan att snabbt hitta perfekta julklappar till grabben i form av extrapacken.

Vi ser det inte som att vi har varsin maskin, vi har en i vardagsrummet och en i ena sovrummet inrett som lekrum. Nr vi spelar tillsammans s kr vi p samma konsol. Ibland vill frun eller grabbens kompisar kra just dance (eller om jag vill rocka lite rocksmith ) och d passar det bttre med svngrummet i vardagsrummet. r det filmkvll med polarna och grabben vill spela s har han en i lekrummet.
Aldrig ngra konflikter om vem som ska titta p tv och var, det r vrt mer n lite pengar.
Citera
2015-10-03, 23:10
Medlem
Ett par kvllar in i det och ngra intryck..
Det verkar helt sjuukt stort jmfrt med tidigare legospel frn tt. Visst kostar det om man ska ha samtliga extrapack (kpte sex st p en gng) men det r det vrt om man gillar legospelen.

Jag tycker dremot att Wyldstyles animation r lite undermlig. Hon knns fr sprattlig och hackig i hoppande rrelser jmfrt med andra karaktrer.

Att karaktrerna och fordon med olika uppgraderingsniver sparas med nfc-tag verkar spnnande.
Alla fordons taggar r blanka tills man byggt dem, sedan lagras de om allteftersom man uppgraderar.

Undrar om det finns en.. hm.. ja.. vi som inte har apple kan ju bde lsa och skriva nfc med androidtelefoner. Hur funkade disney infinitys motsvarighet? fanns det kopierade nfc tags att ladda hem?
Citera
2015-10-04, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av richard_swe
Ett par kvllar in i det och ngra intryck..
Det verkar helt sjuukt stort jmfrt med tidigare legospel frn tt. Visst kostar det om man ska ha samtliga extrapack (kpte sex st p en gng) men det r det vrt om man gillar legospelen.

Jag tycker dremot att Wyldstyles animation r lite undermlig. Hon knns fr sprattlig och hackig i hoppande rrelser jmfrt med andra karaktrer.

Att karaktrerna och fordon med olika uppgraderingsniver sparas med nfc-tag verkar spnnande.
Alla fordons taggar r blanka tills man byggt dem, sedan lagras de om allteftersom man uppgraderar.
Roligt med lite intryck!

Jovars, kan hlla med om att summan kan kvitta.
Om har att spendera s att sga.

Har du spelat Lego Movie?
r Wyldstyles nackdelar samma som dr?
r mer bekant med det.
Citera
2015-10-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Roligt med lite intryck!

Jovars, kan hlla med om att summan kan kvitta.
Om har att spendera s att sga.

Har du spelat Lego Movie?
r Wyldstyles nackdelar samma som dr?
r mer bekant med det.

Sjlvklart har vi krt movie, och star wars i och II, hobbit och lord of the rings, senast jurassic world.
Marvel endast demot n s lnge.
I movie funkade allt bra, kan inte minnas ngra glitches liknande detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in