2015-10-03, 22:22
Medlem
Kpte en MacBook air i slutet av juni och nu har laddaren slutat fungera (jag hoppas iallafall att det r laddaren och inte datorn det r fel p). Laddade datorn senast igr och nu nr jag skulle anvnda den s gick det inte! Laddaren har inga synliga skador p sladden eller s, kan det vara ett tillverkningsfel? Vad ska jag gra?
Citera
2015-10-03, 22:25
Medlem
G till butiken. du har vl garanti kvar om du kpte i juni.
Citera
2015-10-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
G till butiken. du har vl garanti kvar om du kpte i juni.

Bestllde den frn apples hemsida! Bor inte inte i nrheten av ngon sdan butik!
Citera
2015-10-03, 22:47
Medlem
DolphinMelters avatar
Kolla i bde honan och hanen s det inte r ngot skrp som hindrar kontakten. Brukar hnda mig ocks men d r det bara vicka lite p sladden, dra av och stta dit kontakten ngra gnger s brukar den hoppa igng. Lycka till!
Citera
2015-10-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Kolla i bde honan och hanen s det inte r ngot skrp som hindrar kontakten. Brukar hnda mig ocks men d r det bara vicka lite p sladden, dra av och stta dit kontakten ngra gnger s brukar den hoppa igng. Lycka till!

Tack s mycket, har frskt med detta! Men inget funkar, fr kontakta support p mndag!
Citera
2015-10-03, 23:29
Medlem
sommarlovs avatar
Om du har en kompis med liknande dator kan du iaf ta reda p om det r laddaren eller datorn.

Min macbook gick sladden snder p, nere vid klossen s att sga, utan att det syntes p utsidan, skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in