Jag och min flickvn tog 120mg mdma vid 16 tiden lrdag. Gick runt och myste och hade trevligt kramades och snt man gr p mdma
kl 20 bestmmer vi fr att ta lite tjack, delat upp 1g mellan 20-09.00. Va p krogen kramades dansade fr oss sjlv och ute och gick i timmar mdde hur underbart som hellst. Sen kl 09 bestmmer vi fr att droppa varsin xanor 1mg, och rka en holk. Sitter o tjtar i timmar och ter ytligare 2mg xanor och 5mg nitrazepam. Sen fr vi fr oss att kpa en folks o dra en lina till. Spelar backgammon i timmar och bara myser. Kollar p tv och har deeptalk till kl 13. Sen ker jag p ryggskott och blir hmtad med ambulans, fr frst 10mg morfin IV fr att ta mig till bren. Senare p sjukhuset fr jag ytligare 10mg IV och en 5mg stess. Kommer hem nu kl 15-16. ter min stesolid samt 5mg nitrazepam och 200mg tramadol. Mr s himla underbart av denna sjuka cocktail, och imorgon s fr jag ytligare 400mg morfin och 400mg stesolid och r sjukskriven. S tnkte se hur lnge kroppen orkar hlla p shr.
Skulle inte rekomendera detta men fyfan vad hndelserikt och mysigt. Skert livsfarligt men man ska gra s mycket man kan p s kort tid som mjligt!