2015-10-16, 17:31
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Hittade denna twittersidan:

https://twitter.com/Kattlund81

Denna kille verkar vara Kristoffer Svensson, ibland kallad kringlan. Han är med i gruppen som gör podcasten lilla drevet. Men hans twittersida verkar heeeelt sjuk. Kallar folk på politism för halvbögar och menar att Breikvik sköt fel sossar. Detta är alltså samma snubbe som har haft barnprogram i SVTe enligt hans wikia-sida.

Är twittern fejk eller har bara media undgått att ta fram detta totala haveri?
Citera
2015-10-16, 18:09
Medlem
nnnipzs avatar
Verkar ju vara han. Varför skulle media orka lyfta fram det? Är bara patetiska försök till att vara rolig. Verkar mest vara någon ironisk internhumor som inte alls är kul om man inte befinner sig i samma sfär.
Citera
2015-10-16, 22:37
Moderator
HelgeBuks avatar
Den är inte fejk men han har verkligen gått allt längre senaste tiden. På gott och ont enligt en del kanske, men enbart på gott enligt mig. Tycker han är genial.

Skulle dock inte förvåna mig om det är nån form av överspel av "konstnärliga skäl". Kanske kommer nån slags bok eller film eller nåt om hur galen man kan bli utan att folk bryr sig.
Citera
2015-11-12, 16:01
Medlem
Bemwindos avatar
Tråden om Kringlans kommande podd är borttagen men var detta utspel kanske genialt om han nu hade släppt podden väldigt snart?

https://www.patreon.com/magister den tänker jag på.
Syftar på hans utspel i AMK Morgon.
Citera
2015-11-12, 17:42
Medlem
Är han på riktigt?
http://www.svt.se/kultur/medier/aven...med-k-svensson
Citera
2015-11-12, 17:45
Linderborg är visserligen hemsk, men att hota henne med yxa i fittan och kvävning genom munknull var väl i grövsta laget om man vill ha kvar sitt jobb.
Citera
2015-11-12, 18:07
Medlem
AngelDevils avatar
Finns nog bara ett sätt att rädda sig på och det är att skylla på att han har alkoholproblem a'la Robert Laul.
Citera
2015-11-12, 18:11
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Han önskade att Åsa skulle bli våldtagen av flyktingar, inför sin man. Han vill att den "horan ska dö". Han sa att han ville kväva "den horan" genom att munknulla henne och sen komma i hennes ansikte när hon dött. Han ville hugga henne med en yxa i fittan. Han är uppenbarligen ett psykfall och behöver definitivt vård omgående.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2015-11-12 kl. 18:13.
Citera
2015-11-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han önskade att Åsa skulle bli våldtagen av flyktingar, inför sin man. Han vill att den "horan ska dö". Han sa att han ville kväva "den horan" genom att munknulla henne och sen komma i hennes ansikte när hon dött. Han ville hugga henne med en yxa i fittan. Han är uppenbarligen ett psykfall och behöver definitivt vård omgående.
..Han sa i alla fall vad han tyckte och ville....

..Men,sedan har han tydligen ångrat sig,konstigt.!!..
Citera
2015-11-12, 18:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Han sa i alla fall vad han tyckte och ville....

..Men,sedan har han tydligen ångrat sig,konstigt.!!..

Det är väl inte konstigt att han ångrar sig. Han har ju hotat henne och riskerar att bli anmäld för olaga hot samt kanske även andra saker. Jag har inte följt vad karln har gjort men det kan bli en diger lista med brott om han inte lugnar ner sig.
Citera
2015-11-12, 18:52
Medlem
Dofternas avatar
Tycker han är och var jävligt rolig. Om en komiker helt öppet säger att han ska dra en yxa i fittan på nån som sågat honom så ser iaf jag bara det som en variant på drastisk, jävligt hård, humor.
Om du tycker att jag har fel i det så kan du få smaka näven. I röven.
Citera
2015-11-12, 19:04
Medlem
Amors avatar
http://www.sydsvenskan.se/kultur--no...r-som-flabbar/

Har aldrig läst något så grovt ens på Flashback, och så är det en "god vänstermänniska" som bjuder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in