Citat:
Ursprungligen postat av
Bara-Robin
Du gör dels en felaktig analys utav vem jag är, och vad jag tycker. Sedan så arbetar inte du och jag mot samma mål. Mitt mål är inte ett helvitt homogent samhälle igen. Den tiden är förbi, och det kommer aldrig igen utan avsevärda mängder våld. Och jag tillsammans med majoriteten är inte beredda att bruka våld för att få leva med grannar som har liknande hudpigment som en själv.
Ja men tänk dig en värld där alla vita blekingar solar riktigt ordentligt, färgar håret svart och använder mörka ögonlinser. Då borde ju värsta feta sköna gemenskapen uppstå juh! Fattar du inte?
Citat:
Jag vet ungefär vart du står i dessa frågor, det visar du med all önskvärd tydlighet i din retorik, men så extrem som du är i dina åsikter är det få som är, och även om du kanske tror och önskar det, så kommer opinionen aldrig att röra sig speciellt långt å dina vägnar.
Om du hade frågat en svensk på 50-talet om han trodde att svenskarna var så extrema i sina åsikter att de skulle acceptera massimport av kriminella och våldtäktsbenägna negrer och muslimer, avsäga sig rätten till sitt eget land samtidigt som de gick med på att försvaret i princip lades ner... vad tror du att den svensken hade svarat då?
Citat:
Jag skulle kunna uppmana dig att läsa på lite likaså, dock inte om en massa judekonspirationer, eller SvPs gamla valmanifest, utan information om hur vi först och främst stoppar det dåliga som händer, för att sedan göra det bästa utav situationen.
Åh, du vise. Länka gärna till denna information om hur vi "stoppar det dåliga som händer", ty den har vi fåkunniga tydligen missat.
Citat:
Du däremot verkar tro att du är den enda som har sett sanningen, bara för att du har mer extrema åsikter än andra. Du tror därför att när andra också "inser" det du insett, så kommer de att tycka och tänka precis som du. Så är det inte.
Du är en massmänniska och såna som du behöver man inte ens ta med i kalkylen. Ni tänker inte djupare än en vattenpöl, ni är fega och osjälvständiga. Om rasmedvetna krafter någon gång i framtiden återtar kontrollen över de samhällsdanande institutionerna så kommer ni att ändra åsikt kvickare än en svennehora tar av sig trosorna på en strand i Alanya. Om inte annat så räcker det med att trycka upp en gevärsmynning i ansiktet på er för att ni ska hålla käft och lyda.