• 1
  • 2
2005-11-01, 16:49
Medlem
Wifebeaters avatar
Är det nån mer än jag som ligger hemma under en pizzakartong och maratonkollar gamla Seinfeld på helgerna istället för att umgås med kompisar? Antingen ska de på parmiddag eller mysa med nån jävla sambo eller också har de flyttat från stan eller sitter på dårhus. Hur skaffar man sig nya vänner efter 25 års ålder utan att verka helt gay. När man var liten kunde man ju fråga vem som helst om dom ville leka. Nu ser man ju ut som värsta seriemördaren om man söker kontakt. Vad gör man?
Citera
2005-11-01, 17:06
Medlem
belowyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wifebeater
Nu ser man ju ut som värsta seriemördaren om man söker kontakt.

och hur söker du kontakt? med motorsåg och hockeymask?
Citera
2005-11-01, 17:17
Medlem
Citat:
Är det nån mer än jag som ligger hemma under en pizzakartong och maratonkollar gamla Seinfeld på helgerna istället för att umgås med kompisar? Antingen ska de på parmiddag eller mysa med nån jävla sambo eller också har de flyttat från stan eller sitter på dårhus. Hur skaffar man sig nya vänner efter 25 års ålder utan att verka helt gay. När man var liten kunde man ju fråga vem som helst om dom ville leka. Nu ser man ju ut som värsta seriemördaren om man söker kontakt. Vad gör man?

efter 25 får man inga nya vänner så e är kört tyvärr
men se det från den ljusa sidan...man kan ju alltid knarka istället.
Citera
2005-11-01, 17:26
Medlem
H.E.L.s avatar
Till sex och samlevnad från övrigt.

/mod
Citera
2005-11-01, 17:26
Medlem
Wifebeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
men se det från den ljusa sidan...man kan ju alltid knarka istället.

Så sant! Just nu är det cocilliana!
Citera
2005-11-01, 17:28
Medlem
Wifebeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Till sex och samlevnad från övrigt.

/mod

VAFAN!!!!!! Dethär har väl förhelvete inget med sex och samlevnad att göra!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2005-11-01, 17:28
Medlem
Seagates avatar
Testa att umgås med kvinnor som har pojkvän, samtidigt som du gör allt för att undvika att träffa pojkvännen i fråga alltför ofta.

Fungerar utmärkt för mig, får många kvinnliga vänner på det sättet.

Givetvis pratar jag om att ni ska umgås som vänner, du ska absolut inte börja flirta med kvinnorna ifråga.

EDIT:

Citat:
VAFAN!!!!!! Dethär har väl förhelvete inget med sex och samlevnad att göra!!!!!!!!!!!!!!

Brukar inte du också ha sex med dina vänner?
Citera
2005-11-01, 18:24
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
efter 25 får man inga nya vänner så e är kört tyvärr
Jo då det kan man visst få. Sök bland kompisars kompisar, t ex. Syskon och syskons kompisar. Ägna dig åt din hobby i grupp. Lär känna folk på internet. Skaffa en brud och lär känna hennes killkompisar. Häng med arbetskamrater eller skolkamrater. Lär känna deras kompisar.
Citera
2005-11-01, 18:43
Medlem
skumrasks avatar
Citat:

Börja spela i korpen, det löser allt. Brudarna kommer med segrarna också.
Citera
2005-11-01, 18:54
Medlem
Att sitta hemma i vardagsrummet får man inga kompisar av ivf. Börja med en hobby, börja plugga, engagera dig i en förening, gå en kurs, träna på gym, dejta tjejer via nätet mm. Det låter hårt men ingen kommer att hjälpa dig få kompisar förutom du själv.

Allt är bättre än att sitta ensam hemma framför tv:n.
Citera
2005-11-01, 19:23
Medlem
äppelkakas avatar
Jag fattar inte heller vad som hände. I högstadiet (och innan) gick det knappt en dag utan att man hängde med kompisar efter plugget ju. Nu är det fan inte ofta man bara spontanhänger med med polare på vardagar efter jobbet... Vad hände egentligen? Det är inte så att folk har familj och sånt skit direkt, folks liv är minst lika innehållslösa nu som då...

EDIT: Oj, det var lite ot kanske.
Citera
2005-11-01, 19:34
Medlem
borisjeltsins avatar
Vad är topic ?

"Sex och samlevnad" eller "Var tog alla kompisar vägen" ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in