2015-10-25, 12:14
Medlem
Hej FB,

Jag ska åka till Stockholm nästa vecka och ska vara där i c:a en vecka. Jag kommer behöva träna nästan varje dag och vill då kunna träna billigt. Jag kommer bo på gröna linjen mot hässelby, efter tranebergsbron, i Bromma. Jag tränar i princip bara med skivstång och viktskivor, så ett gym med många skivstänger och bra tillgång och ytor för att använda dessa är en fördel.

Kan tänka mig priser runt 50-60 kronor för en engångsträning. Högre priser anser jag är rent jävla ocker för att utnyttja oss som tränar regelbundet för att må bra. Kan tänka mig att köpa ett klippkort med 10 klipp för 400-500 kronor. Orkar inte med att betala medlemmsavgifter och onödiga extra kostnader.

Fyller gärna på med mer info om ni har frågor.
Citera
2015-10-25, 12:23
Medlem
MartinStLouiss avatar
Kolla vilka gym som finns i närheten och vad du kan spara mest pengar på.
Citera
2015-10-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Kolla vilka gym som finns i närheten och vad du kan spara mest pengar på.

Gymmen i närheten är rätt dyra och jag känner inte att prissättningen når upp till mina låga behov på utrustning. Jag känner inte till alla gym längre, det var många år sen jag bodde i Stockholm och sitta och googla gör att man missar många guldkorn och viktig infomation från personer som finns på plats och kan komma med tips i tråden.

De närmaste gymmen är Worldclass, alviksstrand, dyrt, kostar säkert 120 kr för engångsträning. Sats, Salkhallen, Alviks torg, dyrt, kostar säkert över 100-lappen för engångsträning.

Sen finns Sats i Vällingby. Sats på Kungsholmen. Friskis och Svettis Fridhemsplan kostar 90 kr för icke-medlemmar.

Jag måste ha tips från folk som sitter på mindre gym där prisbilden är mer generös, 50-60 kr för engångsträning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in