2015-10-26, 00:07
Medlem
Tjena!

Tnkte ge mig in p Geno kur d jag har problem med inflammation i bgge axlarna och brsten ven brnna fett.
Hller p med rehab men orkar inte mer d jag inte kan trna ngot.
Kompisen hade samma problem och det hjlpte honom och han r p mig om det hela tiden.

Kommer att lgga mig p lga doser och hoppas p det bsta.

Kommer kra 3/4 iu om dagen 7 dagar i veckan i 4/5 mnader (kan inte lngre d jag reser bort)
Testo och eq e5d 250/200 mg
Dboll 10 mg fronta och avsluta kuren med dboll och slnga in nolva i slutet.
Testot och dbollarna r balkan pharma eq minns jag inte. Allt kommer frn apotek s inget skit hr.
Genotropinet r kinesiskt Hygetropin och ansomone kunde jag f tag p.

Har ett flertal kure bakom mig och hade egentligen tnkt att lgga av, anledningen till det var att jag blev pappa efter jag hoppade av sista kuren. Allt gick bra efter det tills inflammation kom i april, knde av det frra ret ocks men nr jag klev p testo+tren s knde jag inte av det mer tills nu.

Jag r 25-28 r och vger in p 97 kg, ligger vll mellan 12-15% fett.

Till er som har erfarenhet vill jag grna ha feedback eller om det finns ngot annat jag kan gra kommentera grna.
Skriv era biverkningar som ni upplevde grna ocks.
Tack
Mvh
mannetmannet
Senast redigerad av mannetmannet 2015-10-26 kl. 00:38.
Citera
2015-10-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannetmannet
Tjena!

Tnkte ge mig in p Geno kur d jag har problem med inflammation i bgge axlarna och brsten ven brnna fett.
Kompisen hade samma problem och det hjlpte honom och han r p mig om det hela tiden.

Kommer kra 3/4 iu i 4/5 mnader (kan inte lngre d jag reser bort)
Testot och dbollarna r balkan pharma eq minns jag inte. Allt kommer frn apotek s inget skit hr.

Har ett flertal kure bakom mig och hade egentligen tnkt att lgga av och det gick bra tills inflammation kom i april, knde av det frra ret ocks men nr jag klev p testo+tren s knde jag inte av det mer tills nu.

Jag r 26 r och vger in p 97 kg, ligger vll mellan 12-15% fett.

Till er som har erfarenhet vill jag grna ha feedback eller om det finns ngot annat jag kan gra kommentera grna.
Tack
Mvh
mannetmannet

1. tillvxt r inte till fr inflamation . det kommer inte att hjlpa dig nmnvrt p den punkten oavsett om det kan ha viss effekt. dyrt och nd skit fr ndamlet. du ska g till ortopeden eller idrottslkaren och f kortison insprutat i leden. vldigt mycket bttre och billigare n tillvxt.
det enda du kommer att f av tillvxt r hl i plnboken och lite boost p fettfrbrningen.

2. om du inte skrivit fel? s kommer du fresten inte alls f boost p fettfrbrningen eller hl i plnboken fr 0.75 ie tillvxt /dag i 25 dagar skulle inte ens ge effekt p en bebis

edit: ser nu att det inte ens r geno du har ftt tag p. geno r ett mrke inte en substans!
Senast redigerad av INSIDER19399 2015-10-26 kl. 00:45.
Citera
2015-10-26, 00:56
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tjena!

Kommer kra 3/4 iu om dagen 7 dagar i veckan i 4/5 mnader (kan inte lngre d jag reser bort)

Har ett flertal kure bakom mig och hade egentligen tnkt att lgga av, anledningen till det var att jag blev pappa efter jag hoppade av sista kuren. Allt gick bra efter det tills inflammation kom i april, knde av det frra ret ocks men nr jag klev p testo+tren s knde jag inte av det mer tills nu.

Jag r 25-28 r och vger in p 97 kg, ligger vll mellan 12-15% fett.

Tack
Mvh
mannetmannet

Extremt mrkligt upplgg. Mrkligt r det ocks att du pratar om AAS som att du kunde ngot men uppenbarligen har du ingen koll..
Den dr kuren knns inte optimal ngonstans fr dina problem. En inflammation avhjlps inte med testo/GH, annat mjligtvis n att kroppens egna frmga att stvja en inflammation frbttras om hormonniverna r optimala, men det tvivlar jag p att du har koll p. Vad dbol skulle tjna fr syfte i ditt upplgg r fr mig ocks helt otydligt.

AAS r inget man dmpar inflammationer med. GH/testo/EQ skulle gra mer nytta i rehab p skador eller efter stora operationer.

Fr vrigt r det som Insider sger; Genotropin och Hygetropin r tv olika mrken p tillvxthormon och jag betvivlar STARKT att du sitter p apoteksvaror nr du inte ens vet detta. nej - det spelar ingen roll att din dealer intygar att det r kta vxt.

Men lycka till kr hrt fr all del.

Mvh

Edit: 3-4 iu ED r allt annat n en lg dosering p tillvxt.
Citera
2015-10-26, 02:29
Medlem
Tack fr svar😊

AAS har jag koll och har inga problem med det! Sjlvklart r jag inte mstare men vet vad jag gr. Egentligen r bollarna ondiga att slnga jag frstr.

Okej jag r ny inom Hgh om det r bttre och namne jag fick var de jag skrev upp.
Jag r inte ut efter kura och forstta (jag vet nu tycker ni att jag r sjuk i huvdet/ dum i huvude)..

Anledningen till kombinationen r fr att Hgh ska ge mig ngot mste jag slnga in testot d det grundar sig i allt.

Jag har lidit lnge med mina problem och fick tipset av en vn.
Den hr kuren r inte spikad ngonstans.
Jag vill hra kritiken jag behver frn er som r erfarna och kan mycket om det.
Sjlv vill jag hlla mig borta frn AAS pga mitt humr och det r ingen mening med att g p och av hela tiden. Meningen var att ligga p hela tiden men nr jag fick reda p att frugan var gravid frra ret s la jag ner helt.

Jag har inte kpt p mig ngot n.

Urskta om jag skrev lite otydligt.
Kommer isfall att ligga p 4 enheter per dag e7d i 4 mnader, kommer ha drygt 400 enheter. Varfr s lg dos? Jo som sagt ville enbart hela axlarna frn inflammationen.
Balkan pharma vet de flesta vad det r, eq r hmtad frn mitt hemland (mellanstern)
Hgh r kinesiskt.

Vad r det som r konstigt med mitt inlgg? Kom grna med mer kritik.

Har frskt att samla p mig mycket info men anledningen till varfr jag skrev ut det jag gjorde r fr att mnga hr inne kan mycket om just Hgh och jag vill ha tips och hjlp frn er. Som sagt kuren r ett frslag.
Tack😀
Citera
2015-10-26, 02:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Slng ditt GH i papperskorgen, du har tyvrr blivit blst.

/ Leif
Citera
2015-10-26, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Slng ditt GH i papperskorgen, du har tyvrr blivit blst.

/ Leif

Inte kpt ngot n 😀😁
Citera
2015-10-26, 11:04
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tack fr svar😊

AAS har jag koll och har inga problem med det! Sjlvklart r jag inte mstare men vet vad jag gr. Egentligen r bollarna ondiga att slnga jag frstr.

Okej jag r ny inom Hgh om det r bttre och namne jag fick var de jag skrev upp.
Jag r inte ut efter kura och forstta (jag vet nu tycker ni att jag r sjuk i huvdet/ dum i huvude)..

Anledningen till kombinationen r fr att Hgh ska ge mig ngot mste jag slnga in testot d det grundar sig i allt.

Jag har lidit lnge med mina problem och fick tipset av en vn.
Den hr kuren r inte spikad ngonstans.
Jag vill hra kritiken jag behver frn er som r erfarna och kan mycket om det.
Sjlv vill jag hlla mig borta frn AAS pga mitt humr och det r ingen mening med att g p och av hela tiden. Meningen var att ligga p hela tiden men nr jag fick reda p att frugan var gravid frra ret s la jag ner helt.

Jag har inte kpt p mig ngot n.

Urskta om jag skrev lite otydligt.
Kommer isfall att ligga p 4 enheter per dag e7d i 4 mnader, kommer ha drygt 400 enheter. Varfr s lg dos? Jo som sagt ville enbart hela axlarna frn inflammationen.
Balkan pharma vet de flesta vad det r, eq r hmtad frn mitt hemland (mellanstern)
Hgh r kinesiskt.

Vad r det som r konstigt med mitt inlgg? Kom grna med mer kritik.

Har frskt att samla p mig mycket info men anledningen till varfr jag skrev ut det jag gjorde r fr att mnga hr inne kan mycket om just Hgh och jag vill ha tips och hjlp frn er. Som sagt kuren r ett frslag.
Tack😀

Varfr sger du terigen att du vill hra kritik nr du inte tar den till dig? Det r ju inte direkt som att jag skrev "du r fel ute" utan att frklara varfr jag tycker s? Palla komma med konstruktiv kritik nr du inte lser den.

Sedan kan jag terigen sga att 4 iu tillvxt ED r INTE EN LG DOS. 1,5-2 iu ed r en lg dos. 4 iu r ngot man bygger med. Och ja - jag pratar sjlvklart dosering av KTA tillvxt, inget skit du tnkt kpa fr 25kr/iu.

S vad r konstigt med ditt upplgg? Ls min motivering i mitt tidigare inlgg istllet fr att upprepa frgan.
Hade du dessutom frskt samla p dig mer info s hade du inte suttit hr och pvisat din egen okunskap. Ls t.ex. den hr trden s kanske du fr ett bttre grepp om verkligheten --> (FB) En guide till HGH - Fr nybrjare och proffs (Human Growth Hormone) .

Hur som helst nskar jag dig lycka till med din rehab, det r inget skoj att jobba med inflammationer. Kan ju bara som hastigast tipsa om att skra ut allt gluten, allt socker och all laktos ur kosten och se hur det pverkar dina inflammationer.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in