Citat:
Ursprungligen postat av
mannetmannet
Tjena!
Tnkte ge mig in p Geno kur d jag har problem med inflammation i bgge axlarna och brsten ven brnna fett.
Hller p med rehab men orkar inte mer d jag inte kan trna ngot.
Kompisen hade samma problem och det hjlpte honom och han r p mig om det hela tiden.
Kommer att lgga mig p lga doser och hoppas p det bsta.
Kommer kra 3/4 iu om dagen 7 dagar i veckan i 4/5 mnader (kan inte lngre d jag reser bort)
Testo och eq e5d 250/200 mg
Dboll 10 mg fronta och avsluta kuren med dboll och slnga in nolva i slutet.
Testot och dbollarna r balkan pharma eq minns jag inte. Allt kommer frn apotek s inget skit hr.
Genotropinet r kinesiskt Hygetropin och ansomone kunde jag f tag p.
Har ett flertal kure bakom mig och hade egentligen tnkt att lgga av, anledningen till det var att jag blev pappa efter jag hoppade av sista kuren. Allt gick bra efter det tills inflammation kom i april, knde av det frra ret ocks men nr jag klev p testo+tren s knde jag inte av det mer tills nu.
Jag r 25-28 r och vger in p 97 kg, ligger vll mellan 12-15% fett.
Till er som har erfarenhet vill jag grna ha feedback eller om det finns ngot annat jag kan gra kommentera grna.
Skriv era biverkningar som ni upplevde grna ocks.
Tack
Mvh
mannetmannet
Extremt mrkligt upplgg. Mrkligt r det ocks att du pratar om AAS som att du kunde ngot men uppenbarligen har du ingen koll..
Den dr kuren knns inte optimal ngonstans fr dina problem. En inflammation avhjlps inte med testo/GH, annat mjligtvis n att kroppens egna frmga att stvja en inflammation frbttras om hormonniverna r optimala, men det tvivlar jag p att du har koll p. Vad dbol skulle tjna fr syfte i ditt upplgg r fr mig ocks helt otydligt.
AAS r inget man dmpar inflammationer med. GH/testo/EQ skulle gra mer nytta i rehab p skador eller efter stora operationer.
Fr vrigt r det som Insider sger; Genotropin och Hygetropin r tv olika mrken p tillvxthormon och jag betvivlar STARKT att du sitter p apoteksvaror nr du inte ens vet detta. nej - det spelar ingen roll att din dealer intygar att det r kta vxt.
Men lycka till kr hrt fr all del.
Mvh
Edit: 3-4 iu ED r allt annat n en lg dosering p tillvxt.