Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-28, 15:53
Medlem
Segal Mohamed, 19, fick besk av SD:s gruppledare Mattias Karlsson, som bodde ett dygn hos henne i Angered

P onsdagskvllen 20.00 visas det andra avsnittet i UR:s serie Makt hos mig p SVT2. I programmet fr knda politiker flytta in hos unga personer. Under ett dygn ska de umgs, jmfra sina vrldsbilder och snacka politik.

https://www.youtube.com/watch?v=O1V98McOKhM&sns=fb

Hur tror ni att det kommer att bli?
Mycket diskussion kan jag tnka mig att det blir.
Senast redigerad av bobjakabob 2015-10-28 kl. 15:57.
Citera
2015-10-28, 15:56
Medlem
brsvalps avatar
Rent spontant undrar jag hur Mattias Karlsson ht kan tnka sig stlla upp p detta. Tror ni Bjrn Sder hade gtt med p ngot sdant?
Citera
2015-10-28, 15:59
Medlem
Jag undrar va SD's vljare tycker.
Citera
2015-10-28, 16:01
Medlem
r vl ett utmrkt tillflle att frklara sin politik, vad r problemet?
Citera
2015-10-28, 16:01
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Jag tycker det lter som en utmrkt id som visar p tolerans och ppenhet. Bravo!
Citera
2015-10-28, 16:03
Medlem
SVT.... De lr frska vinkla allt fr sina ndaml. Frhoppningsvis r mnga medvetna om detta. MK tar en risk, men har han tur kan det innebra ytterligare normalisering av SD och invandringskritik.
Citera
2015-10-28, 16:06
Medlem
urlyckligs avatar
Fyfan vad snygg hon var. Det r s mycket sexuell laddning mellan dem, var kan man se detta?
Citera
2015-10-28, 16:08
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Hmm kommer Segal Mohamed verleva? Alla vet att SD r vrre n NSDAP.. Det kan bli intressant. Diskussionerna. Vldigt intressant att f hra vad Mohamed tycker och tnker efter mtet. Mten mellan mnniskor.
Citera
2015-10-28, 16:09
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
Fyfan vad snygg hon var. Det r s mycket sexuell laddning mellan dem, var kan man se detta?

Instmmer fullt ut. Borde varit en flskpadda i soppse fr en mer rttvis bild, men jvlar het var hon.
Citera
2015-10-28, 16:10
Medlem
Lekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig

Du lser inte s bra va?

Citat:
P onsdagskvllen 20.00 visas det andra avsnittet i UR:s serie Makt hos mig p SVT2.
Citera
2015-10-28, 16:10
Medlem
Grvulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
SVT.... De lr frska vinkla allt fr sina ndaml. Frhoppningsvis r mnga medvetna om detta. MK tar en risk, men har han tur kan det innebra ytterligare normalisering av SD och invandringskritik.

Ja, det r riskabelt att blanda in hatorganet SVT. Jag kommer alltid verens med invandrare och de fr nstan alltid in samtalet p att svenskar r dumma i huvudet som tar in en massa invandrare. De tycker att det r sknt att ltta hjrtat fr en svensk och tala ut om hur sjukt de tycker att samhllet r.

Tyvrr finns det inte s mycket jag kan gra fr att hjlpa invandrare men Mattias Karlsson r folkvald och kan frndra samhllet.

Mattias Karlsson borde kolla upp vem Segal Mohammed r fr jag misstnker att hon jobbar fr ett parti och d blir det lika givande som att han skulle spendera en natt med Lfven.
Citera
2015-10-28, 16:11
Medlem
.EndGame.s avatar
Fan vad bra! Hoppas nu folk inser att det inte r SD som r rasister utan att det r resten av Sveriges befolkning som r SD-pennalister!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in