Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-30, 01:57
  #1
Medlem
kom hem efter jobbet och tänkte att nu ska man äntligen få lite självård och gick ut och rökte upp fimpen från i morse, går in och lägger mig i sängen och känner hur saliven börja massproduceras i käften och börjar känna mig illamående och kallsvettig så jag blir tvungen att rusa in på toan för att kräkas. Detta har hänt 3-4 gånger sen Jag började röka, har gjort graviditetstest för att vara på säkra sidan men de visade sig negativt.. Röker dagligen och har gjort i minst 3 år så nu är de dags att reda ut saker och ting. Rökte ju på samma joint i morse men blev inte dålig då?
__________________
Senast redigerad av honeyu 2015-10-30 kl. 02:00.
Citera
2015-10-30, 02:26
  #2
Medlem
norrlandsguldares avatar
Det har hänt mig flera gånger att jag har blivit illamående och kallsvettig av cannabis. Ofta har det handlat om att jag har rökt för mycket, för fort eller överansträngt mig.
Citera
2015-10-30, 02:28
  #3
Medlem
Händer mig ofta när jag röker grönt. Brunt är inte lika farligt, men kan hända ibland.
Citera
2015-10-30, 02:30
  #4
Medlem
Jag kräks ofta efter eller under första jointen när jag varit torr en stund.
Spänningarna släpper och spyan känns nästan rätt. Renande..
Citera
2015-10-30, 02:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Händer mig ofta när jag röker grönt. Brunt är inte lika farligt, men kan hända ibland.

Grönt blir så lätt surt tycker jag. Som en sur cigg i smaken om man fimpar och tänder, en brun joint blir nästan bättre fimplagrad.
Citera
2015-10-30, 03:15
  #6
Medlem
Låter mer som nikotinförgiftning. Prova röka utan tobak.
Citera
2015-10-30, 04:06
  #7
Medlem
Tjo!
första inlägget tror jag :P
Har samma problem med holket . fått en diagnoss att jag e deppad osv . röker jag whiwe whidow osv så mår jag bara dåligt . enda som funkar för mig är farfars blomst atm tung indica . en polare bjöd på nå skumt med, enda de gav mig va att man kunde inte pissa på en hel kväll >.< vaknade utan känsel i kropen iaf. läste på om det å de va nå sortts heroin antibus:P ska svara o jag kommer på va det hete,
SUB hette det
Citera
2015-10-30, 08:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Låter mer som nikotinförgiftning. Prova röka utan tobak.
H

Håller med låter som en gammal hederlig nickokick
Citera
2015-10-30, 09:25
  #9
Medlem
Mommejrs avatar
Hänt mig också. Och jag röker så gott som dagligen och har gjort ett bra tag. Vet inte riktigt vad det beror på, kanske något med nikotinet eller tjäran eller något. För mkt skulle jag iaf inte säga att jag rökt dom gånger jag fått så. Har kunnat bli så som du fått på enbart ett par bloss som man knappt blivit hög av. Dock är det inget som hållt i länge direkt. Efter att sitta ned /ligga ned och ta det lungt i 5minuter brukar det vara övergående. Oftast när det vart joints som jag lightat på nytt som jag fått så. Så kanske smutset som kommer vid förbränning som stället till det. Röker även nikotin dagligen också. Och någon nikotin kick är det inte iaf. Det känner jag igen och det brukar jag enbart få om jag hetsröker en cigg direkt när jag vaknat om jag gått utan mat ett tag.
Citera
2015-10-30, 15:51
  #10
Medlem
The.Swedes avatar
Blev också så efter ett tag med spliff, det blev så "grovt" att jag inte ens kunde känna röken av tobak och cannabis tillsammans utan att få klökningar. Kan röka båda var för sig men tillsammans går det absolut inte.
Citera
2015-10-30, 15:57
  #11
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Låter mer som nikotinförgiftning. Prova röka utan tobak.

Håller med, det där låter som nikokicken. Det blandat med att du rökte en redan eldad fimp så tjärsmaken blir extra påtaglig. Brukade aldrig spy av det men få en hel del kväljningar.
Citera
2015-10-30, 19:48
  #12
Medlem
Tramadolas avatar
Har hänt ett par gånger, ja. 90% av gångerna var på kvällen efter 21.00, märkligt nog.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback