• 1
  • 2
2015-11-04, 05:28
Medlem
Läste precis ett sms från en av tjejerna där hon skriver att hon älskar mig. Problemet är att det är daterat igår kl 22:07. Dvs precis efter Bachelor som jag vet hon följer. Asså tror hon jag vill höra det då?
Man blir ju fan smått äcklad, hon kom alltså på att jag var den rätta mannen för henne under ett avsnitt av Bachelor! Samt det ironiska av allt; var tvungen att se klart det innan hon berättade den här stora nyheten för mig..
Kan säga att mitt svar var allt annat än bekräftande.
Citera
2015-11-04, 05:37
Bannlyst
Hon är bara kåt,det går över.
Citera
2015-11-04, 05:58
Medlem
Ja det lär hon inte vara längre efter mitt svar.
Synd för henne.

Brudar är så tröga ibland, skulle hon gått igång på om jag skickade en kärleksförklaring liknande denna:

Hej baby, precis runkat till en tysk kvalitetsporrfilm i hd, hennes högupplösta fitta fick mig att tänka på dig. Jag älskar dig
Citera
2015-11-04, 05:59
Medlem
Vad är problemet? hon insåg att du är hennes drömprins och att hon måste lägga in en stöt innan en massa andra tjejer gör det.

Fast med tanke på din trådstart kanske hon borde ändra sig.
Citera
2015-11-04, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evanderross
Vad är problemet? hon insåg att du är hennes drömprins och att hon måste lägga in en stöt innan en massa andra tjejer gör det.

Fast med tanke på din trådstart kanske hon borde ändra sig.

Problemet är att det finns bra och dåliga tillfällen för allt.
Hon valde ett dåligt tillfälle och tabbade sig. Vem vill ha en brud som måste se på the bachelor för att fatta hon har en drömprins inom räckhåll?
Citera
2015-11-04, 06:48
Bannlyst
Haha, verkligen inget flickvänsmaterial. Du kunde ju iof ha spelat på hennes ''kärleksförklaring'' till dig och knullat henne, varför gjorde du inte det?
Citera
2015-11-04, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Haha, verkligen inget flickvänsmaterial. Du kunde ju iof ha spelat på hennes ''kärleksförklaring'' till dig och knullat henne, varför gjorde du inte det?

För jag har fler än henne att knulla i helgen så det går ingen nöd på mig...
Citera
2015-11-04, 07:29
Medlem
Ah, nu ringde hon.
Tyckte jag var taskig och förstod inte min reaktion, jag skulle vara tacksam tyckte hon.
Svarade att hennes förklaring inte gick hem. bla bla bla.

Hon sa att hon vill prata mer ikväll.

Shit måste själv dra och jobba!
Citera
2015-11-04, 07:36
Medlem
BigFatCones avatar
Korrelation och kausalitet är begrepp som TS borde ta och kolla upp lite. Bara för att X hände före Y så innebär inte det att det är på grund X som Y hände.

Men det verkar ju som tjejen undvek en kula här får jag säga.
Citera
2015-11-04, 08:15
Medlem
Ännu konstigare är att det dröjde 7 minuter efter The Bachelor innan detta sms kom! Bachelor slutar 21.59. Att skriva ett sms tar max en minut. 7 minuters vaakum alltså. Kan hon ha kåtat upp sig på Bengt Magnusson i TV4 Nyheterna? Eller Hasse Aaro? Är det därför det dröjde? Svar ja. Sambandet är ytterst starkt.
Citera
2015-11-04, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Problemet är att det finns bra och dåliga tillfällen för allt.
Hon valde ett dåligt tillfälle och tabbade sig. Vem vill ha en brud som måste se på the bachelor för att fatta hon har en drömprins inom räckhåll?

Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
För jag har fler än henne att knulla i helgen så det går ingen nöd på mig...
Exakt! Alla drömprinsar har ett gäng knullvilliga brudar i beredskap i fall något flickvänsmaterial inte uppför sig ordentligt.
Citera
2015-11-04, 08:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogapants
Exakt! Alla drömprinsar har ett gäng knullvilliga brudar i beredskap i fall något flickvänsmaterial inte uppför sig ordentligt.
Det är väl klart, annars är man ingen Manly Mans Man™.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in