2015-11-12, 15:01
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
alla dessa presskonferanser som avlöser varandra man kan tro att sverige befinner sig i kris

regering i panik resulterar i många presskonferenser
vore dags med lite ordning och reda
Citera
2015-11-12, 15:05
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

Svetsarn jobbar på det. Inom tio dagar kommer det att vara ordning och reda både på statsfinanserna och invandringen. Svetsarn har kompetent folk vid sin sida och tillsammans löser dom det.
Citera
2015-11-12, 15:08
Medlem
Hon ser väldigt sliten ut tycker jag. Håret är slitet och hon är blek, detta bådar inte gott för Sverige..
Citera
2015-11-12, 15:09
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
regering i panik resulterar i många presskonferenser

Och trots ett antal presskonferenser så har det inte framkommit en tillstymmelse till förslag om lösning på den annalkande totalkollapsen.
Citera
2015-11-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Hon ser väldigt sliten ut tycker jag. Håret är slitet och hon är blek, detta bådar inte gott för Sverige..

Kan man gissa på att en del av pk-politikerna kommer bli gråhåriga i förtid?

Trots allt får de jobba häcken av sig nu dygnet runt för att hålla ihop sitt folkutbytesprojekt.
Citera
2015-11-12, 15:12
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono

Det ryktas ju om att kärringen super ganska hårt...och hon har nog knappast dragit ner på lådvinet på sistone. Även det bådar gott...
Citera
2015-11-12, 15:13
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DalPelle
Känns lite som vad de än gör kommer SD vinna väljare på detta. Om de skär ner på sjukvårdsförsäkringen så blir folk som nyttjar den till stor del missnöjda och går över till SD. Om de minskar mängden förskolepersonal så blir föräldrarna arga. Om de beskattar överklassen så blir överklassen missnöjd och går över till SD osv.

Det här var en klok reflektion.

Så länge dumdjävlarna ljuger, mörkar och stjäl ifrån pursvensken för att helt skamlöst vräka alla resurser över den nya adeln så kommer SD att öka något enormt.

De sista siffrorna angående opinionen måste vara korrigerade av PK-isterna.
På mina 4 ställen som jag driver så snackar ALLA om att det är nog nu och den enda djävla vägen ur detta vansinniga "mångkulturelände" (dvs muslimenfalden vi håller på med) är att rösta på SD.
Jag bara undrar hur djävla många % SD kommer att få 2018 när bland annat den här idiotbudgeten av Sossar och Miljökommunister har fått verka ut?

Stackars djävla Sverige och dess urbefolkning säger jag bara.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen regering och stat som dessutom är bankrutt nu pga invandringen!
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-11-12 kl. 15:15.
Citera
2015-11-12, 15:19
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Det här var en klok reflektion.

Så länge dumdjävlarna ljuger, mörkar och stjäl ifrån pursvensken för att helt skamlöst vräka alla resurser över den nya adeln så kommer SD att öka något enormt.

De sista siffrorna angående opinionen måste vara korrigerade av PK-isterna.
På mina 4 ställen som jag driver så snackar ALLA om att det är nog nu och den enda djävla vägen ur detta vansinniga "mångkulturelände" (dvs muslimenfalden vi håller på med) är att rösta på SD.
Jag bara undrar hur djävla många % SD kommer att få 2018 när bland annat den här idiotbudgeten av Sossar och Miljökommunister har fått verka ut?

Stackars djävla Sverige och dess urbefolkning säger jag bara.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen regering och stat som dessutom är bankrutt nu pga invandringen!

SD satsar nu på egen majoritet 2018!
Citera
2015-11-12, 15:20
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushsweede
11.000.000.000 / 50 = 220.000.000

220 miljoner om dagen.. Utöver vad vi redan lägger PLUS vad vi ytterligare kommer att få lägga ut för som våra kära ledare inte har koll på.

Men snart kommer vinsten!

Sverige sitter som en gammal kärring vid den riggade enarmade banditen och petar i mynt efter mynt efter mynt..
Snart har hon grävt håll i botten av handväskan i sin febrila jakt efter de sista slantarna..

Snart kommer vinsten!!
5,5 Hela Sverige Skramlar™ om dagen!
Citera
2015-11-12, 15:24
Medlem
Hur påverkar detta Sveriges kreditvärdighet när vi tar lån?
Citera
2015-11-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Hur påverkar detta Sveriges kreditvärdighet när vi tar lån?
11 miljarder gör väl varken till eller från, men låt säga att vi nästa år begär det tiodubbla, eller ännu mer? Ett sådant lån på hundratals miljarder är väl i och för sig att likna vid ett krispaket (Grekland fick väl ett sådant lån på drygt 800 miljarder under tre år).
Citera
2015-11-12, 15:30
Medlem
glimmandes avatar
Tydligen ska något som heter "civilsamhället" få 200 miljoner kr. Undrar vad detta betyder? Vilka är det som anses ingå i "civilsamhället"? Antar att det är till regimen närstående intresseorganisationer av olika slag. Men räcker inte mutorna de redan får? Sker det för att köpa twittervänstern lojalitet? De är ju ofta knutna till offentligt finansierade privata stiftelser av olika slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in