Citat:
Ursprungligen postat av
vedhuggare
Du vet så väl att jag inte är ryss. Jag lär mig långsamt ryska och du hjälpte mig en gång med ordet "Rodina". Tvinga mig inte att lägga ditt PM på nätet.
Vi vet mycket väl att du är ryss och du avslöjades dag ett som du vet. Bland annat berättar min signatur om när du sa "vi" om dig och de ryska fascisterna som "tog Krim".
Citat:
Jag var konsult när Ringhals byggdes och såg problemen på nära håll. Amerikanska Westinghouse gjorde bort sig och sjukan har nu spritt sig till den nya kolonin Ukraina.
Nej det var du inte. Du har inte haft någon anställning i Sverige. Din historia var att du "efter kriget reste runt i Europa", när vi sa att du då skulle vara 80+ nu ändrade du det till 60- och 70-talet då du sade att du studerade språk och historia i Europa. Nej, du har inte varit i närheten av insidan av Ringhals. Du är bara en simpel rysk mytoman, den sort den finns många av.
Citat:
Tänk att du alltid ska försvara Kiev och inte tänker på det ukrainska folket - eller oss.
Ser du inte faran med en kärnkraftsolycka i Ukraina?
1986 orsakade ryska tekniker tjernobylolyckan. De var sovjetiska men från Ryssland. Som "vedhuggare". Du vet hur det var på den tiden i Sovjetunionen. Slutet för det kommunistiska experimentet närmade sig. Många högutbildade hade redan flytt och fler skulle fly. Ukraina fick lida för ryska idioter då också.
Westinghouses svenska fabrik levererar fina produkter som vi svenskar tjänar en hel del på samtidigt som Ukraina undviker att stödja de ryska fascisterna. Jag har själv jobbat med produktutveckling i bolaget och vet vilken hög kvalitet det är i jämförelse med de ryska.