Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-23, 14:30
  #1
Medlem
enfindams avatar
Så fort jag slår på P4 Extra med Erik Blix är jag fast. Klok med en lugn och behaglig röst och en god lyssnare. Dessutom en mycket bra mix av musik.
Citera
2019-04-04, 18:35
  #2
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Jag gillar också Blix, men han ser väldigt sliten ut på senaste bilden från SR. Tärd.

Han har väl inte gått och fått AIDS?

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7190149
Citera
2019-04-07, 07:25
  #3
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag gillar också Blix, men han ser väldigt sliten ut på senaste bilden från SR. Tärd.

Han har väl inte gått och fått AIDS?

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7190149
Varför skulle han ha det? Han ser bara ut på det sättet.
Citera
2019-04-07, 07:47
  #4
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Så fort jag slår på P4 Extra med Erik Blix är jag fast. Klok med en lugn och behaglig röst och en god lyssnare. Dessutom en mycket bra mix av musik.

Håller me. Tom Petty lookalike.
Citera
2019-04-07, 13:51
  #5
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Varför skulle han ha det? Han ser bara ut på det sättet.

Tack för svar.

Kan hända att det var länge sedan jag såg en nytagen bild på honom så det var antagligen bara det att han var lite äldre än när jag såg honom senast. Äldre blir vi alla.

Vill betona att jag inte har något emot honom alls. Tvärtom.
Citera
2021-01-20, 22:50
  #6
Medlem
E-sparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tack för svar.

Kan hända att det var länge sedan jag såg en nytagen bild på honom så det var antagligen bara det att han var lite äldre än när jag såg honom senast. Äldre blir vi alla.

Vill betona att jag inte har något emot honom alls. Tvärtom.

Har ingenting mot Erik Blix Men däremot den program ledaren som är en hon Ett helt program om presidentbytet Att predika älta och tjata om detta, så jä*** lågt finns det det inget annat land på det här klotet Om hon nu glorifierar det landet så in i h Flytta dit då så slipper vi höra det dravlet varje dag från henne Tur att man kan byta kanal
Citera
2021-01-21, 20:13
  #7
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-sparre
Har ingenting mot Erik Blix Men däremot den program ledaren som är en hon Ett helt program om presidentbytet Att predika älta och tjata om detta, så jä*** lågt finns det det inget annat land på det här klotet Om hon nu glorifierar det landet så in i h Flytta dit då så slipper vi höra det dravlet varje dag från henne Tur att man kan byta kanal

Lyssnar man på P4 får man skylla sig själv. Vad förväntar du dig?
Citera
2022-09-03, 09:40
  #8
Medlem
I Expressen stod det något om sjukdom. Vad är det för något? Jag betalar inte för premium på Expressen...
Citera
2024-01-31, 14:25
  #9
Medlem
Maulcas avatar
Titti Schultz är för mycket en gäll jävla röst som jag inte önskar någon höra. Bra att hon vale bort barn stackars barn att behöva lyssna på denna jävla röst som förpestar Sverige nästan varje dag. Mark Levengood när kommer du ta över efter Titti Schultz. Nu räcker det med att lyssna på dig Titti. Hoppas du njuter tillsammans med Ebba ni verkar ha hittat en väg tillsammans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback