2021-07-27, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Det r sommar lov sm pojkar mste ha spnning i livet.
Men hller med dig det lter som en kurs i dumma frgor, skulle kunna tnka mig att det r en liten kille p mellan 15-19 som aldrig skulle beska ngon av tjejerna och nnu mindre ringa ngon.
Jag har ringt, messat och trffat med mitt reggade nummer eftersom jag inte pallat ta tag i att fixa en horofon och kontantkort. Det r drfr jag frgar.
Citera
2021-07-27, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven1337
Godmorgon yxskaft, inte samma hora ens
Har du mens eller?

Hur reagerade hon nr du nekade henne vid drren?
Citera
2021-07-27, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlXgustav
Jag har ringt, messat och trffat med mitt reggade nummer eftersom jag inte pallat ta tag i att fixa en horofon och kontantkort. Det r drfr jag frgar.

S du har pallat att fixa en reggad telefon och du har pallat att fixa trffar, men inte pallat att fixa en hor-telefon!!???
Citera
2021-07-27, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
S du har pallat att fixa en reggad telefon och du har pallat att fixa trffar, men inte pallat att fixa en hor-telefon!!???
Men din idiot min reggade telefon har jag haft i ratal
Citera
2021-07-27, 14:15
Moderator
BlueSwedes avatar
Jag har 2 nskeml:
Kan vi f trden tillbaka p mnet?
Kan vi f tillbaka den trevliga stmning vi hade i trden?

Please!
Citera
2021-07-27, 17:13
Medlem
Behvs en stor rensning i trden,tack.
Citera
2021-07-28, 07:50
Medlem
Sexyylindaa p Rosa r en riktig stjrna. Inte bara hrliga kvinnliga former och hrligt lngt hr utan och ocks en vldigt fin personlighet dr hon r vldigt mn om att man ska f en njutningsfull stund.
Citera
2021-07-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Sexyylindaa p Rosa r en riktig stjrna. Inte bara hrliga kvinnliga former och hrligt lngt hr utan och ocks en vldigt fin personlighet dr hon r vldigt mn om att man ska f en njutningsfull stund.

Tack fr tipset.
Synd bara att det r s mnga tjejer som endast kr outcall,nr man bor en bit utanfr stan.
Man skulle behva ett vernattningsrum tillhanda i stan annars verkar det som man fr ta in p ett lmpligt hotell eller nt.
Citera
2021-07-29, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kan nn rekommendera nn bra trevlig edcort som njuter av sexet?

SuzieQ p RS
Citera
2021-07-30, 15:43
Medlem
Ngon som varit med Msjen frn Rosa?
Citera
2021-07-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas

Varnar fr Sexylinda. Hon svarar till en brjan, sen slutar hon pltsligt fastn hon har lst meddelandet.

Jag har aldrig tidigare haft problem med att (svenska) tjejer slutar svara, men nu har antalet skjutit i hjden. Vad r det som pgr? Har businessen brjat rulla igen sedan pandemin brjade, s tjejerna har rd med att vara krsna, bitchiga och ghosta serisa kunder som formulerar sig vettigt, svarar snabbt och r tydliga med vad de vill?

D undrar jag hur fan det r mjligt. Hur mnga trstiga simps har vi i det hr landet, som har rd att beska dessa dyra tjejer som alla tar minst 3k i timmen? Fr 3k kan man f 5 timmar med 5 olika snyggare tjejer 1 timmes flygresa sderut. Bisarr situation vi har i Sverige.
Citera
2021-07-31, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotluktare
Varnar fr Sexylinda. Hon svarar till en brjan, sen slutar hon pltsligt fastn hon har lst meddelandet.

Jag har aldrig tidigare haft problem med att (svenska) tjejer slutar svara, men nu har antalet skjutit i hjden. Vad r det som pgr? Har businessen brjat rulla igen sedan pandemin brjade, s tjejerna har rd med att vara krsna, bitchiga och ghosta serisa kunder som formulerar sig vettigt, svarar snabbt och r tydliga med vad de vill?

D undrar jag hur fan det r mjligt. Hur mnga trstiga simps har vi i det hr landet, som har rd att beska dessa dyra tjejer som alla tar minst 3k i timmen? Fr 3k kan man f 5 timmar med 5 olika snyggare tjejer 1 timmes flygresa sderut. Bisarr situation vi har i Sverige.

Jag har haft samma problem, fast med Lavina. Allts att hon bara slutar svara. Det r faktiskt lite irriterande att bli ghostad nr man frsker att skriva trevligt och informativt.

Visst, jag vet inte hur mnga mejl dom hr tjejerna fr. Kanske drunknar de i frfrgningar, vad vet jag? Men jag tycker nd att har man inlett en mejlvxling med ngon s borde man ocks avsluta den ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in