2022-01-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
yes..ny meny i dag
Den nda som annonserar r Natalie i Norrort och r latinska. Henne vet jag inte ngot om, inte den blonda tjejen i sdra Stockholm. Som blev sgad vid fotknlarna
Citera
2022-01-11, 13:49
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Den nda som annonserar r Natalie i Norrort och r latinska. Henne vet jag inte ngot om, inte den blonda tjejen i sdra Stockholm. Som blev sgad vid fotknlarna
namnet p hon som blev sgad?
Citera
2022-01-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
namnet p hon som blev sgad?
Samma som van finns tydligen 2 med samma namn
Citera
2022-01-11, 20:38
Medlem
Citat:
Hon lade ner sin verksamhet p grund av att det var en massa knpp starar som skrev ner hennes verksamhet,
Med en massa obefogade lngner om bde det ena och andra. S nu har vi gtt miste om en av releskorts rligaste tjejer, som verkligen bjd p sig sjlv och var snygg och trevlig ocks.
Jag tycker nog hon verreagerade om hon slutade fr den sakens skull. Hon fick vl bara en negativ recension. Och ver 30 som var mycket positiva. Det tar nog p krafterna att vara gldjeflicka.
Citera
2022-01-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag tycker nog hon verreagerade om hon slutade fr den sakens skull. Hon fick vl bara en negativ recension. Och ver 30 som var mycket positiva. Det tar nog p krafterna att vara gldjeflicka.
4 vldigt dliga om att pundar polare som hotar beskare att Hon var onykter folk i lgenheten mm. Vilket r en helt annan bild n vad som bjuds dr, man kan inte klaga p hennes service,
Citera
2022-01-12, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Har ni hrt talas om ngon Thai-brud i Stockholm,som r vrd att fika med..?
Finns tv i Sthlm just nu. Ronash 35r och Jessie 33r. Inget jag sjlv har trffat. Men kanske ngon annan..?.
Citera
2022-01-12, 20:40
Medlem
Tack fr alla namn osv men var fr man tag i dem?
Citera
2022-01-13, 02:40
Medlem
Tnkte bara glida in i diskussionen och frga om ngon har trffat Foxy Brown frn ST. Verkar dock vara en ny profil.
MEN den kroppen! OCH den rven!
Citera
2022-01-13, 02:51
Medlem
Citat:
4 vldigt dliga om att pundar polare som hotar beskare att Hon var onykter folk i lgenheten mm. Vilket r en helt annan bild n vad som bjuds dr, man kan inte klaga p hennes service,
Lter konstigt.. har alltid varit toppen nr vi trffat henne. Fr hoppas hon dyker upp igen
Citera
2022-01-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveochJonatan
Tack fr alla namn osv men var fr man tag i dem?
RS,RE och ST r dom enda som gller hr i Svea Rike. Googla p dessa.
Citera
2022-01-13, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Lter konstigt.. har alltid varit toppen nr vi trffat henne. Fr hoppas hon dyker upp igen
Ja hon r en hrlig tjej! S hon kr 3kanter ocks? Synd bara att Hon inte har ngon tjej kompis som kan vara med. Nr jag frgade henne 🤭 hade varit en hrlig upplevelse fr mig
Citera
2022-01-13, 20:47
Medlem
Nytt frsk i vrlden bland gldjedamerna. Trffade en tjej som sa att hon var 20 r vl p plats sg hon ut som typ 16 r och frgade om hon kunde visa legg men det ville hon inte. Fick g p god tro och jklar vilken tjej, sg bttre n alla jag trffat trots att hon sg med kondom. Jsses, kommer inte runka p veckor. Och nej jag r inte peddo!!! Hoppas verkligen hon var 20 och inte 16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in