Citat:
Ursprungligen postat av
mrniceguy987
Jag kan hålla med föregående talare om att testo-e hade troligtvis varit ett klokare och billigare val. Testosteron har positiv påverkan på välmåendet, inte lever toxiskt. Eftersom det är såpass billigt så behöver man sällan oroa sig för att få något annat än vad man förväntar sig i vialen heller. Sexlusten och välmåendet kommer med största sannolikhet vara bra/mycket bra under hela kuren.
Om man sedan ser till OT så är det en lågandrogen steroid som kommer påverka ditt välmående till det sämre. Det aromatiserar inte så du borde inte behöva oroa dig för östrogena biverkningar... BORDE... jag säger detta för att OT är en relativt dyr steroid på vettig dos... det gör det hela mycket mer troligt att du kan få något annat än just OT, t.ex. Dbol som är hyfsat likt OT i effekt... Dbol som du troligen löper måttlig till hög risk att drabbas av östrogena biverkningar som ex gyno och bloat utav. Kan även vara Winstrol du får, det aromatiserar förvisso inte det heller, men elakt mot blodvärde och dina leder för att ta 2 exempel.
Nja... jag hade nog som förstakur valt en steroid som förekommer naturligt i kroppen, som man vet vad man får och därmed vara uppmärksam på biverkningar som man kan komma få på den steroiden. Om du dessutom säger att din nästa kur troligtvis kommer bli testo så ser jag ingen anledning att påfresta njurar/lever/mage med OT och riskera att få fakes, eller något annat än OT som förstakur.
Hur sköter du din träning och kost? Av att döma på dina "rekord" så måste något av de tidigare 2 ej fungera optimalt. Innan jag gjorde min första kur så hade jag trots allt fått upp 120kg i bänk, 140kg i böj och 170 i mark på dryga 73kg och 180cm. Det är inga lyft att skryta med, men du förstår säkert vart jag vill komma... du har bra mycket att hämta ren. Tyvärr är inte steroider någon mirakeldrog utan det krävs att man satsar precis lika jävla hårt även om man kurar. Kan man inte bygga muskler utan steroider så kommer man lalla runt med sina initialgains (läs vatten) och efter kuren så kommer man se precis likadan eller mindre ut än innan.
mvh mrniceguy
Mycket bra inlägg. Tack!
Inte alls tänkt på att man kan få fakes. Det är helt sant, det du säger. Risken att få något annat kanske är lite småvanligt, tillochmed..?
Jag får lägga kuren på hyllan några dagar. Läsa på lite mer om Testo E och se ifall det blir en Testo E kur istället. Tack för input och tankar!
..och angående mina stats så skrev jag tidigare att 5 års träning inte behöver betyda 5 år styrketräning.
I mitt fall gör det inte det. Det är annan träning som varit prio de senaste 2 åren, faktiskt.
Jag ska spana in Testo E en hel del nu i veckan och se om det blir det istället. Tack, igen.