2015-12-01, 21:13
Medlem
pastregretss avatar
Hej. Vill bara papeka att tangentbordet strulat sa jag kan inte anvanda samtliga tangenter..

Har hort mycket gott om cbd olja. Bl.a manga mirakulara handelser, att det exempelvis botat cancer, fatt manniskar att bota sin seg/trotthet, blivit mycket lyckligare och sa.

En bekant till mig som precis slutat droger och dragit ner sig sjalv skall borja med detta, utover sitt naturliga roraktiga liv han borjat.

Jag sjalv lider av en kronisk sjukdom i tarmen och tror, eller hoppas rattare sagt mycket pa denna olja da jag far cellgifter som tar hart pa mig.

Vad ar egentligen sanningen om oljan? Den ar ocksa valdigt dyr, men faktiskt legal i Sverige.

Edit: Nu tror jag verkligen inte pa att den praktiskt taget botat cancer som spridit sig genom hela kroppen, eller att den botar Ebola. Men trots allt.
Citera
2015-12-01, 21:24
Medlem
auto607989s avatar
Jag brjade med CBD-olja fr nn mnad sen, har snkt min Epilepsimedicin med 50% och snkt 2 av 3 av mina smnmediciner mellan 50-75%. Inte haft nn ngest sen jag brjade. Har Xanor utskrivet som jag knappt behver lngre. S fr mig har det varit nt av ett mirakel.

mvh
Citera
2015-12-01, 21:35
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Jag brjade med CBD-olja fr nn mnad sen, har snkt min Epilepsimedicin med 50% och snkt 2 av 3 av mina smnmediciner mellan 50-75%. Inte haft nn ngest sen jag brjade. Har Xanor utskrivet som jag knappt behver lngre. S fr mig har det varit nt av ett mirakel.

mvh

Later helt underbart. Var bestallde du?

MvH
Citera
2015-12-01, 21:49
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Later helt underbart. Var bestallde du?

MvH

CBDolja.com men det finns flertalet Svenska sidor som sljer. Och sklart nnu fler utomlands. Att jag valde just CBDolja.com va att jag blev "testperson" och fick kpa fr typ halva priset mot att jag skickar in hur jag upplever oljan 1-2grr i mnaden.

mvh
Citera
2015-12-01, 23:12
Medlem
kingdeads avatar
Fungerar mot illamende framkallat av cellgift behandling. S det r inte skitsnack. Sverige r s frbannat inskrnkt nr det gller alternativ medicin..
Citera
2015-12-01, 23:44
Medlem
salladsbarbrotherss avatar
Hur lnge rcker 50ml om man nu skulle ta det mot smnsvrigheter och ngest? Rkte dagligen frr och saknar knslan av att sova riktigt gott om natten och vara utvilad. Nej, jag tnker inte brja rka igen av olika skl.
Citera
2015-12-02, 01:00
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsbarbrothers
Hur lnge rcker 50ml om man nu skulle ta det mot smnsvrigheter och ngest? Rkte dagligen frr och saknar knslan av att sova riktigt gott om natten och vara utvilad. Nej, jag tnker inte brja rka igen av olika skl.

Till skillnad fran det du rokte, alltsa THC sa ar detta helt fritt fran thc, och innehaller bara ren cbd. Sa ja, helt klart battre val an att roka
Citera
2015-12-02, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Till skillnad fran det du rokte, alltsa THC sa ar detta helt fritt fran thc, och innehaller bara ren cbd. Sa ja, helt klart battre val an att roka
Jo jag vet det r just drfr. Men det r ju s sinnessjukt dyrt s jag undrar hur lnge en flaska rcker typ.
Citera
2015-12-02, 09:38
Medlem
chaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsbarbrothers
Jo jag vet det r just drfr. Men det r ju s sinnessjukt dyrt s jag undrar hur lnge en flaska rcker typ.

14dagar ungefr.
Citera
2015-12-02, 09:59
Medlem
Cannamupps avatar
Ha 2 saker helt klart fr dig oavsett vad ngon terfrsljare frsker lura dig att tro.

1) CBD oljor r INTE lagliga.
2) Dom allra flesta oljor innehller en minimal mngd THC, den mngden kan synas och har synts p urinprover.

Det r den minimala mngden THC som gr oljorna olagliga.
Patr dom att oljorna r helt THC fria s begr analyspapper.
Pstr dom att deras oljor trots THC r lagliga begr prejudikatet/domslut som sger det.
Pstr dom sig ha "samarbeten"med klagare och diverse domstolar begr ut namn p dessa.
Pstr dom sig ha pratat med lkemedelsverket s be om namn p personen eller ngot skriftligt frn lkemedelsverket som intygar det dom sagt.
Domslutet frn hovrtten och hgsta domstolen som sger att industrihampan FINOLA r laglig gller ABSOLUT INTE fr CBD oljor med THC ven om oljorna r gjorda p hampan.

Kan dom inte uppvisa ngot av det du nu frgat efter s kp oljan p egen risk.
Ja den har nstan alla medicinska egenskaper som sgs.
B.la riktigt effektiv mot epilepsi och inflammatoriska sjukdomar.
Om det enda din kompis sker r en olja han inte kan bli hg p och drmed missbruka s fungerar oljorna ven dom med lite THC.
Mngden r ingenting som en pverkad alls.

Men har man ngot att frlora p det.
S ska man vara fullt medveten om vad man gr.
terfrsljarna bryr sig inte om annat n sina vinster.
Citera
2015-12-02, 11:16
Medlem
50ml rcker tre-fyra veckor fr mig cirka. D brukar jag ta 20-25 droppar tre gnger om dagen. Haft frmnen att handla fr ett reducerat pris som testperson. Dem hade dessutom rea fr en vecka sedan med ytterligare nedsatt pris ven fr vanliga kunder. Kan inte klaga, gr ngon tusenlapp i mnaden kanske. Det r ingen stor summa. Det beror p vad man prioriterar. Tror det kommer g bra fr denna shop och dem har ett rejlt frsprng nr man avkriminaliserar cannabis. Kommer finnas mycket pengar att tjna.
Citera
2015-12-02, 11:22
Medlem
Tack fr alla svar
Citera
cbd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem