Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-03, 15:16
Medlem
Anvnder CBD (Cannabidiol 100mg/ml) och mixar med THC (Dronabinol 25mg/ml). Ca 15 droppar av varje mot kronisk smrta i benen, hft och rygg.

Utan CBD s fr jag inte alls samma effekt p leder, nerver och muskler. Mina leder har en brinnande och svidande daglig smrta som frsvinner p hgdosering av CBD. Musklerna och nerverna behver ha en dos av THC ocks fr att jmna ut och lugna muskler och nerver.

Hade s mycket tablettaskar och recept p olika opiater och annat som tydligen skulle vara bra men listan p bieffekter rcker inte hr. Mnga lkare ville inte tro mig men nr jag fick prova CBD har jag inte varit tillbaka p sjukhuset pga smrta.

Jag sger inte att smrtan tas bort helt men jag kan leva och ta hand om mig sjlv, familj och umgs med vnner. P opiaterna tappade jag allt. Vnner, familj och jobb. Som sagt bieffekterna r mnga men det var det inte ngon som berttade fr mig nr lkaren skrev ut recept efter recept fr att tcka upp bieffekterna. Att opiater r alltid ett frstahandsalternativ inom vrden r sjukt. De har inte en aning om vad de skriver ut och vad de gr med mnniskor.

Nr jag introducerandes fr Dronabinol s fick jag sjukt mycket varningar. Det mesta har visat sig vara ren lgn.
Citera
cbd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in