Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-12-06, 10:31
Medlem
Hur vanligt är det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. Älskar det, få dominera, bestraffa, belöna, smiska, använda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka för en...
Citera
2015-12-06, 10:34
Medlem
werto66s avatar
Väldigt väldigt vanligt.
Citera
2015-12-06, 10:50
Medlem
skulle nog säga att ungefär 90% uppskattar den typen av leka.

"Skillnaden mellan brott och fetisch är samtycke"
Citera
2015-12-19, 21:48
Medlem
LilithSkovdes avatar
Jag tror att det är jättevanligt. Jag älskar själv den typen av rollspel.
Citera
2015-12-19, 23:37
Medlem
XDomUs avatar
Mycket vanligt, skulle jag säga. Finns intresse i bdsm nästan 100% intresse i den sortens lekar enligt min erfarenhet.
Citera
2015-12-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabu86a
Hur vanligt är det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. Älskar det, få dominera, bestraffa, belöna, smiska, använda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka för en...

Det är många som går igång på sånt shit.
Citera
2015-12-20, 16:36
Medlem
Pusts avatar
Hör nog inte till ovanligheterna. Exempelvis rakar män mer sällan bort allt könshår. En och annan går nog igång på att känna sig mer "vuxen" där nere. Jag räknas dit i alla fall.
Senast redigerad av Pust 2015-12-20 kl. 16:40.
Citera
2015-12-20, 18:29
Medlem
PhG.s avatar
skulle säga att det är vanligare än man tror. Har träffat väldigt många tjejer som tänder på just de lekarna. har skrivit en del noveller med det temat och feedbacken på de novellerna är till 95% tjejer (jo, jag har träffat rätt många tjejer den vägen så därav min rätt tvärsäkra siffra). Har varit allt från tjejer som vill vara "pappas gulleflicka" till "pappas olydiga dotter", men som jag sa i en annan tråd: Tack Gud för tjejer med daddy issues ( och alla andra tjejer som gillar pappa/dotter lekar)
Citera
2019-02-24, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av werto66
Väldigt väldigt vanligt.
Japp!!
Citera
2019-02-24, 00:48
Avstängd
Ouuuf ja.. Fast skulle på riktigt vilja ha en styvsyrra. I senare år även en styvdotter. Fy fan vad hårt man hade kommit då....
Citera
2019-02-24, 20:41
Medlem
ziriks avatar
Jag har börjat utforska det här och av mina ragg (säg, kanske 5 st män) så är det en enda som gillar själva myset och att jag är "liten" i hans sällskap. Han gillar när jag säger daddy, gillar att ge mig spankings osv. Men resten har varit oerhört negativt inställda, antagligen för att dom har barn i närheten av min ålder.

Min erfarenhet är att yngre killar gillar pappa/dotter rollspel med fokus på det sexuella, men då drar det rätt snabbt åt pedofilhållet vilket gör mig obekväm. Alla mina ragg är 50 år och äldre och då har fokus legat på omhändertagande och uppfostran. Har fått ett par förslag från främmande män om att gå all in på pappa/dotter men jag är själv väldigt osäker på om det är nåt jag klarar av, så djupt rotat ligger det att hela grejen är fel.
Citera
2019-02-27, 18:01
Medlem
Extremt vanligt skulle jag säga!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem