• 2
  • 3
2019-09-14, 14:05
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhG.
skulle sga att det r vanligare n man tror. Har trffat vldigt mnga tjejer som tnder p just de lekarna. har skrivit en del noveller med det temat och feedbacken p de novellerna r till 95% tjejer (jo, jag har trffat rtt mnga tjejer den vgen s drav min rtt tvrskra siffra). Har varit allt frn tjejer som vill vara "pappas gulleflicka" till "pappas olydiga dotter", men som jag sa i en annan trd: Tack Gud fr tjejer med daddy issues ( och alla andra tjejer som gillar pappa/dotter lekar)

Ont: Vldigt vanligt och jvligt sexigt
Citera
2019-09-15, 13:16
Medlem
Knner en tjej som bara kan komma om hon fantiserar om att bli knullad av sin pappa.
Citera
2024-11-16, 01:16
Avstngd
Hahaxoxo666s avatar
We love pappa dotter roleplay
Citera
2024-11-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
We love pappa dotter roleplay

Haha exakt
Citera
2024-11-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Knner en tjej som bara kan komma om hon fantiserar om att bli knullad av sin pappa.

Lter helt sjukt. Hon behver en psykolog..
Citera
2024-11-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabu86a
Hur vanligt r det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. lskar det, f dominera, bestraffa, belna, smiska, anvnda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka fr en...
Hller med. Mycket trevligt.
Citera
2024-12-14, 12:52
Medlem
RS89s avatar
Citat:
Hur vanligt r det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. lskar det, f dominera, bestraffa, belna, smiska, anvnda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka fr en...

Svrt att sga hur vanligt det r men tror inte det r ovanligt. Jag och min sambo har syster/bror lekar i vra rollspel ven om pappa/dotter rollspel skett med.
Citera
2024-12-19, 00:30
Medlem
RS89s avatar
Citat:

Jag och min sambo har regelbundet rollspel av denna karaktr, oftast syster/bror men pappa/dotter, styvpappa/styvdotter likas. Plus andra roller som fotbollstrnaren/fotbollsspelaren, lrare/elev etc.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in