Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-10, 03:41
  #1
Medlem
Kissbrallan97s avatar
Tjena min första tråd, vad tycker ni om Tyler, The Creator? (råkade lägga tråden fel)
Citera
2015-12-10, 04:36
  #2
Medlem
OmenWLs avatar
Bara ytterligare en dindu vad ska vi diskutera? Tråden ligger väldigt fel och är även undermålig.
Citera
2015-12-10, 08:09
  #3
Medlem
Tycker hans senaste platta Cherry bomb inte var lika bra som dom tidigare tyvärr...
Citera
2015-12-10, 08:43
  #4
Medlem
Kissbrallan97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coach-le-mat
Tycker hans senaste platta Cherry bomb inte var lika bra som dom tidigare tyvärr...
Ja, jag tycker goblin är bäst.
Citera
2015-12-10, 08:43
  #5
Medlem
Kissbrallan97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmenWL
Bara ytterligare en dindu vad ska vi diskutera? Tråden ligger väldigt fel och är även undermålig.

Wannabe moderator?
Citera
2015-12-10, 10:17
  #6
Medlem
lyssnade väldigt mycket på hela OFWG gänger förut när det var lite "udda" men nu känns det som varenda en lyssnar eller har hört om han. Det jag gillade med hans musik var att det var udda och inte många visste om han och han körde verkligen sin egen stil i början, men på senaste tid tror jag han fokuserat mer på att tjärna pengar på låtarna och bli kändare, fast det är bara så jag tycker har egentligen ingen aning men helt klart bättre förr (ps har även tatuerat in OF på benet haha)
Citera
2015-12-10, 13:19
  #7
Medlem
Kissbrallan97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guxan
lyssnade väldigt mycket på hela OFWG gänger förut när det var lite "udda" men nu känns det som varenda en lyssnar eller har hört om han. Det jag gillade med hans musik var att det var udda och inte många visste om han och han körde verkligen sin egen stil i början, men på senaste tid tror jag han fokuserat mer på att tjärna pengar på låtarna och bli kändare, fast det är bara så jag tycker har egentligen ingen aning men helt klart bättre förr (ps har även tatuerat in OF på benet haha)

Haha!
Citera
2015-12-10, 13:40
  #8
Medlem
Om du följt Tyler så är det ju det han INTE har, alltså att försöka bli rikare och tjäna pengar av det. In och lyssna på lite intervjuer av honom. Han är väl inte den som någonsin kommer bli känd av sin rap, vilket han själv tycker... att hans musik är usel (en del av kampanjen för att folk ska lyssna). MEN, det hans fokus har varit är att bli mer delaktig i produktionerna av hans musik samt musikvideor. Han är ganska lågmäld person bakom den där fasaden av pajas som han är stundtals, verkar som att han gillar att vara bakom kameran och keyboarden om han själv får välja. Detta är en väldigt vis människa

OF verkar ha splittrats också, en del kontroverser där vilket jag har mindre koll på.
Citera
2023-04-03, 19:26
  #9
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissbrallan97
Ja, jag tycker goblin är bäst.

Goblin är den sämsta imo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback