Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-17, 16:00
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Om man vidarebefordrar ett pm och kopierar ett användarnamn från ett inlägg och klistrar in det i rutan till kan det bli ett extra blanksteg efter namnet. Skulle jag vidarebefordra det till mig klistras alltså "jo5h2pe " in i rutan. Jag märkte det och suddade ut blanksteget. Fick inget meddelande att användaren inte finns och klickar man på användarnamnet i skickat öppnas dennes profil.

Om det inte går att skicka eller vidarebefordra pm genom kopiering-inklistringsmetoden får ni kolla om det blev ett extra blanksteg efter användarnamnet.
Om du klickar på ett användarnamn som skrivit ett inlägg så får du upp en liten meny där skicka PM ingår, kanske är smidigare i framtiden istället för att kopiera och klistra in?
Citera
2016-09-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Om du klickar på ett användarnamn som skrivit ett inlägg så får du upp en liten meny där skicka PM ingår, kanske är smidigare i framtiden istället för att kopiera och klistra in?

Javisst, så gör jag alltid när jag skickar PM, men detta handlade om vidarebefordring av inlägg i Inkorgen eller Skickat till annan som inte varit med i kommunikationen.
Citera
2016-10-07, 15:02
Medlem
gato12s avatar
Många 500 Internal Server Error nu, forumet är segt som sirap
Citera
2016-10-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Många 500 Internal Server Error nu, forumet är segt som sirap
Japp!
Citera
2016-10-07, 15:06
Medlem
Ja, det är en attack. Insatsen görs där det behövs. De hjärntvättade får inte bli varse.
Citera
2016-10-07, 16:20
Medlem
Ja, det måste vara någon form av överbelastningsattack. Är jag för konspiratorisk om jag undrar om det har att göra med de trådar som är mest besökta just nu: Våldtäkten på Visby, och Polisens extra insats på Visby för att tysta opinionen.
Citera
2016-10-07, 17:42
Medlem
tzjs avatar
Satans vad segt vad händer????
Citera
2016-10-07, 17:48
Medlem
atts avatar
Tippar att det är Peter Englund som bett sina kompisar på FRA om en insats eftersom spekulationerna i nobelpristråden börjar komma lite för nära sanningen...
Citera
2016-10-07, 18:22
Medlem
Drapåtrissors avatar
Segt som sirap nu. Får ofta felmedelande "säker anslutning misslyckades" vad nu det beror på?
Citera
2016-10-07, 18:29
Jag har inte ens kunnat logga in på flera timmar och sidan laddas fortfarande medan jag skriver detta. Ibland har jag kunnat få upp Flashback, men oftast inte alls, och när det har lyckats vid något tillfälle så ser jag att inlägg kommit in varje minut?
Får se om detta inlägget alls går att posta. Och förresten har detta problemet pågått sedan en tid nu och förutom fel 500 så har det inte gått att upprätta en säker anslutning.
I övrigt när det felat här så har det inte felat någon annanstans på nätet.
Citera
2016-10-07, 18:55
Medlem
Anarkhoss avatar
Haft stora problem att komma in i närmare fyra timmar nu. Vad händer?

Är det staten som är lite rädd nu när deras agenda och hjärntvätt inte gått hem?
Citera
2016-10-07, 18:59
Medlem
Ola Schuberts avatar
Segt som sirap. Vi får hoppas på att det inte rör sig om någon överbelastningsattack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in