Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-06, 21:35
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Inställningar -> Historik -> Ta bort webbinformation -> Bocka i cookies och cache och klicka på rensa.
Dock bör väl tilläggas att rensa alla kakor och cache påverkar även andra hemsidor än flashback.
Citera
2016-09-06, 21:48
Medlem
Det får vara som det är. Jag har en platta, Android, som jag använder till detta. Det kvittar väl om jag är ut- eller inloggad.

Om ni stänger av mig loggas jag väl ut?
Citera
2016-09-06, 22:01
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Inställningar -> Historik -> Ta bort webbinformation -> Bocka i cookies och cache och klicka på rensa.

Jag måste göra det proceduren dagligen på FB, och det är dessutom enbart på denna sida jag har detta problem. Det är tröttsamt.
Citera
2016-09-06, 22:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag måste göra det proceduren dagligen på FB, och det är dessutom enbart på denna sida jag har detta problem. Det är tröttsamt.
Kör du Chrome?
Citera
2016-09-06, 22:12
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Teknikerna vet om problemet.
Citera
2016-09-06, 22:17
Medlem
Citat:

Ja det är bara på denna sida även jag har problem. Utloggad blir man automatiskt efter att man varit inaktiv ett tag så det funkar iaf. Har haft chrome länge och om det nu är så att det plötsligt är chrome som börjat krångla borde inte fb ändå vara kompatibel med en så vanlig webbläsare?
Chrome ändrade typsnitt i våras (FB) ♦·♦·♦ Fråga om Flashback här! ♦·♦·♦ Finns det fler detaljer kanske som förändrats?
Citera
2016-09-06, 22:19
Medlem
BigFatCones avatar
Jag kan ju flika in att Chrome för OS X inte har detta problem. Eller rättare sagt, jag har inte det.
Citera
2016-09-07, 18:05
Medlem
Rois avatar
[code] och [php]-taggar gör konsekvent att poster blir för breda på mobil-versionen. Omöjligt att läsa trådar i systemutveckling.

Använder chrome på android.
Citera
2016-09-07, 18:39
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
[code] och [php]-taggar gör konsekvent att poster blir för breda på mobil-versionen. Omöjligt att läsa trådar i systemutveckling.

Använder chrome på android.
Jag har bett teknikerna kolla på det.
Citera
2016-09-16, 14:40
Medlem
Om man vidarebefordrar ett pm och kopierar ett användarnamn från ett inlägg och klistrar in det i rutan till kan det bli ett extra blanksteg efter namnet. Skulle jag vidarebefordra det till mig klistras alltså "jo5h2pe " in i rutan. Jag märkte det och suddade ut blanksteget. Fick inget meddelande att användaren inte finns och klickar man på användarnamnet i skickat öppnas dennes profil.

Om det inte går att skicka eller vidarebefordra pm genom kopiering-inklistringsmetoden får ni kolla om det blev ett extra blanksteg efter användarnamnet.
Citera
2016-09-16, 20:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Om man vidarebefordrar ett pm och kopierar ett användarnamn från ett inlägg och klistrar in det i rutan till kan det bli ett extra blanksteg efter namnet. Skulle jag vidarebefordra det till mig klistras alltså "jo5h2pe " in i rutan. Jag märkte det och suddade ut blanksteget. Fick inget meddelande att användaren inte finns och klickar man på användarnamnet i skickat öppnas dennes profil.

Om det inte går att skicka eller vidarebefordra pm genom kopiering-inklistringsmetoden får ni kolla om det blev ett extra blanksteg efter användarnamnet.
Det är din webläsare som lägger till ett mellanslag och inte forumet.
Citera
2016-09-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Det är din webläsare som lägger till ett mellanslag och inte forumet.

Det blir nog så i Internet Explorer om man markerar ett användarnamn i ett inlägg, men om man klickar på användarens profil och markerar namnet där och klistrar in det i en vidarebefordring läggs inte ett extra blankseg in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in