Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-18, 17:48
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oberoendemedia
Trots att jag klickar i en drös trådar så markeras ingen efter runt kl 14 som läst. Vet att det kan bli någon fördröjning ibland men nu handlar det om åtskilliga timmar.
Logga ut och logga in igen så löser det sig.
Citera
2016-03-18, 17:55
Medlem
oberoendemedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Logga ut och logga in igen så löser det sig.

Tack. Borde testat det först. Allt verkar fungera igen.
Citera
2016-04-20, 13:33
Medlem
Knasibass avatar
Jag undrar lite varför min PM-ikon ser ut såhär idag. http://i.imgur.com/FYuGepJ.png
Citera
2016-04-20, 13:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Jag undrar lite varför min PM-ikon ser ut såhär idag. http://i.imgur.com/FYuGepJ.png

Det jobbas lite i bakgrunden, har lyft det med teknikerna och det ska vara fixat snart.

Edit: Det ska vara fixat nu.
Senast redigerad av ^Eaz 2016-04-20 kl. 13:49.
Citera
2016-04-20, 14:45
Medlem
Det brukar väl stå siffran 0 vid brevikonen om man inte har några olästa PM, och en högre siffra i fet stil om man har olästa PM? Ingen siffra alls står för mig i Internet Explorer. Det ser ut som annorlunda än förut.
Citera
2016-04-20, 14:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det brukar väl stå siffran 0 vid brevikonen om man inte har några olästa PM, och en högre siffra i fet stil om man har olästa PM? Ingen siffra alls står för mig i Internet Explorer. Det ser ut som annorlunda än förut.

0 Stod det väl aldrig? Eller har jag fel?

Däremot ser jag en siffra när jag pm:ade mig själv.
Citera
2016-04-20, 15:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
0 Stod det väl aldrig? Eller har jag fel?

Däremot ser jag en siffra när jag pm:ade mig själv.

Jo det tror jag att det stod. Nollan har försvunnit. Undrar varför ?
Citera
2016-04-20, 15:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Vet att jobbas på lite saker just nu, lyfter detta och ser om det är som det är tänkt eller om det blev ändrat av misstag.
Citera
2016-04-20, 18:41
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vet att jobbas på lite saker just nu, lyfter detta och ser om det är som det är tänkt eller om det blev ändrat av misstag.
Det är en liten designförändring inför kommande funktionalitet. Antalet olästa PM kommer syas som en liten sk "badge" när det inte är noll. Det blir lite tydligare när det finns någonting man behöver se med andra ord.

admin4
Citera
2016-04-20, 18:50
Medlem
Jag tycker då det är bättre att siffran 0 står så att man är säker på att man inte har några olästa PM. Man kan ju annars undra om någon har skrivit som man inte har läst, och det dolt sig bakom brevikonen.
Citera
2016-04-20, 19:39
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Jag tycker då det är bättre att siffran 0 står så att man är säker på att man inte har några olästa PM. Man kan ju annars undra om någon har skrivit som man inte har läst, och det dolt sig bakom brevikonen.

Fast nu är du säker på att du inte fått något om det inte står en siffra där
Citera
2016-04-20, 20:28
Medlem
Guitarsmokes avatar
Flashback buggar: Antalet olästa PM syns inte?

Jag kan inte se siffran till vänster om kuvertet (jämte LOGGA UT) som anger antalet olästa PM. När jag klickade på kuvert-ikonen så kom jag till ett sökresultat (osäker på vilket/vilka sökord som verkligen söktes på). När jag sedan klickade på kuvert-ikonen en gång till så kom jag till min inkorg, men siffran är fortfarande borta.

Jag är relativt okunnig på datorer och hemsidor så jag vidtar den åtgärd jag behärskar, alltså byta lösenord.

Någon mer som haft samma problem? Är det något att oroa sig för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in