jag fick 2 voltaren nr jag hade haft av armen sen fick jag lite gips, fan, dom snackade om att jag skulle f skruvar, men s vart inte fallet... fick boosta dom med en halvliter sprit nr jag kom hem fr jag hade s jvla ont... typiskt min tur
jag fick 2 voltaren nr jag hade haft av armen sen fick jag lite gips, fan, dom snackade om att jag skulle f skruvar, men s vart inte fallet... fick boosta dom med en halvliter sprit nr jag kom hem fr jag hade s jvla ont... typiskt min tur
underbart skrivet iaf
Lite OT:
Jag kommer ihg nr jag brt mitt ben p flera stllen i underbenet. Fick ligga p sjukan i 2-3 dagar. Jag fick ligga med en liten knapp i handen s fort jag klickade kom en sjukskterska rusande och s fick man lite morfin, blev rtt mycket i lngden
Fick ocks fentanyl p sjukhuset fr ngra veckor sedan. Jag visste inte vad det var frrn eftert och nu p efterhand s r alla de rdslr jag hade fr opiater och att injicera droger som bortblsta. Tack sjukvrden fr att ni har gjort mig till en sprutnarkoman!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!