2005-11-09, 19:42
Medlem
Kanske inte vrldens bsta program men tanken slog mig nr jag kollade att det mste va en killes drm och va i den sitsen han bachelorkillen r i.

10-20 brudar som vill ha just en sjlv. Sg en scen dr killen ligger i en pool med 10 (vldigt sexiga bikinibrudar) runt om sig som skert mer n grna skulle vilja blsa i trumpeten

Skulle han spola samvetet och det moraliska skulle han skert kunna ha en riktigt trivsam vistelse

Vad jag har frsttt s har inte tjejerna sett killen innan programmet men nd s verkar nstan alla vilja ha honom. r det bara ett spel fr kameran eller r de s desperata p en kille tro?

Mnga av tjejerna som deltar skulle ltt kunnat vlja och vraka mellan snygga killar i vanliga livet utan att g och slicka hans rv ihop med 20 andra...
Citera
2005-11-10, 01:03
Medlem
Icecubes avatar
Det mest sjuka är ju att folk hinner bli kära på den där korta tiden och under så där pass ytliga omständigheter. Killen svinar omkring med alla tjejer men "har bara hjärta för en". Sen till råge på allt så gifter de sig under tårar i slutet av programmet som kanske har en inspelningstid var dag under en, två månader. Två veckor efrer programets slut är det skillsmässa.
"-Vi passade inte speciellt bra tillsammans."
No shit.
Citera
2010-03-25, 20:20
Bannlyst
Bachelor 14 var kul.
Citera
2020-09-11, 14:11
Medlem
Ssongen som gr i usa nu ska tydligen var den bsta nnsin. De kallar de the greateast season ever
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-09-11 kl. 14:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in