2023-10-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grees420
Hej jag har en fråga angående urin prov är det möjligt att bara hälla i vatten i koppen och det funkar som negativ eller vad är det som gör att de går igenom provet

Har provat allt med o dricka vatten med mer men undrar om de finns nån annan vätska man kan hälla i och de funkar som urin

Det är syntetiskt urin som funkar. Vanligt vatten passerar aldrig några gränsvärden.
Citera
2023-10-18, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Det är syntetiskt urin som funkar. Vanligt vatten passerar aldrig några gränsvärden.

Blev spontant testad häromdagen, körde syntetiskt då jag har det med mig under jobb. Har klarat mig 1 gång förut och en polare 1 gång på syntetiskt. Det skickas till karolinska på analys. De kollade tempen och den låg inom godkänt värde. Sitter likt förbannat och nojar sönder nu utifall det skulle vara nå skit i det ändå! Har inte hört något än så länge iaf! Puuuh
Citera
2023-10-18, 21:58
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Blev spontant testad häromdagen, körde syntetiskt då jag har det med mig under jobb. Har klarat mig 1 gång förut och en polare 1 gång på syntetiskt. Det skickas till karolinska på analys. De kollade tempen och den låg inom godkänt värde. Sitter likt förbannat och nojar sönder nu utifall det skulle vara nå skit i det ändå! Har inte hört något än så länge iaf! Puuuh

Hur fixa du tempen? Har du den konstant tejpad under pungen? Eller instoppad där bak?
Citera
2023-10-19, 10:39
Medlem
Citat:

Det ska inte spela någon roll om det labtestas, syntetiska urinet ska innehålla rätt mängd kreatin osv, och utöver det kollar de bara efter de olagliga ämnena som det såklart inte innehåller.
Citera
2023-10-19, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Hur fixa du tempen? Har du den konstant tejpad under pungen? Eller instoppad där bak?

Jag röker ibland på helgen och då kör jag specialgjorda kallingar med en ficka för det syntetiska urinet. Där håller den per automatik rätt temperatur.
Har inte haft orturen att bli testad än dock, men så länge du inte blir övervakad så är det lugnt.
Citera
2023-10-19, 10:52
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Jag röker ibland på helgen och då kör jag specialgjorda kallingar med en ficka för det syntetiska urinet. Där håller den per automatik rätt temperatur.
Har inte haft orturen att bli testad än dock, men så länge du inte blir övervakad så är det lugnt.

Är det inte jobbigt att gå runt med detta varje dag?
Citera
2023-10-19, 11:50
Avstängd
Citat:
Är det inte jobbigt att gå runt med detta varje dag?

Småpåsarna är inte så jobbiga, märker knappt av det. Sen är det väl priset man får betala när jobb och andra myndigheter ska lägga sig i vad man gör på fritiden. Bli av med jobb för att du rökt en holk på semestern är ju bedrövligt.
Citera
2023-10-19, 18:10
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Småpåsarna är inte så jobbiga, märker knappt av det. Sen är det väl priset man får betala när jobb och andra myndigheter ska lägga sig i vad man gör på fritiden. Bli av med jobb för att du rökt en holk på semestern är ju bedrövligt.

Du går runt med en stomipåse alltså =)
Citera
2023-10-19, 19:29
Avstängd
Citat:

Nej de är verkligen inte stora alls. Typ 4x10 cm max! Du har nog sett de stora förpackningarna bara!
Citera
2023-10-19, 21:48
Medlem
Citat:

Har kallingar + syntetiskt urin från CleanU. Tänker inte på att jag har på mig det ens. Sen är det inte hela dagen varje dag för min del, utan veckan efter jag rökt en fredagkväll typ. Men man hade lätt kunna gå med det varje dag, beroende på hur värt man tycker det är helt enkelt. Om inte den lilla förpackningen går sönder pga slit och vikningar etc så kan man ha en och samma i evigheter.
Citera
2023-10-20, 10:22
Medlem
Hur lång tid tar det innan karolinska ringer ang. negativt/positivt prov? Har gått 3 dagar och nojjar som satan
Citera
2023-10-20, 14:41
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12ttok
Hur lång tid tar det innan karolinska ringer ang. negativt/positivt prov? Har gått 3 dagar och nojjar som satan
Brukar vara inom 2 veckor du blir kontaktad om dom inte ändrat på det. Är ju inte alltid dom kontaktar dig i första hand. Beror ju på helt i vilket sammanhang, kan ju kontakta tex din chef istället för dig.

Är det negativt brukar du aldrig bli kontaktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in