2024-02-11, 16:26
Medlem
Rökte 3 g b fördelat på 15 dagar. 35 dagar senare blod samt urin prov, har lite fett och mycket muskler, vad tror ni om mina chanser?
Citera
2024-02-11, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snushus
Om man haft en period där man fastnat i ett tynge missbruk på kokain och har dragit ca 11g inom loppet av en månad. Och man måste göra urinprov, är det så pass mycket att man troligen är positiv i mer än 2 veckor?
Urinet skickas på analys.
Verkar inte va många som har den erfarenheten, tur de, men någon kanske kan svara?
Tack!

14 dagar är garanterat lugnt!
Citera
2024-02-11, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alhamdullilah
Rökte 3 g b fördelat på 15 dagar. 35 dagar senare blod samt urin prov, har lite fett och mycket muskler, vad tror ni om mina chanser?

Blodprovet är lugnt och antagligen urinprovet också såvida du inte pinkade helt orangt men även då är du högst troligt ren.
Senast redigerad av brasnyggman 2024-02-11 kl. 16:52.
Citera
2024-02-11, 17:13
Medlem
Tapentadol syns inte på drogstest. Syns det på analys?
Citera
2024-02-12, 17:13
Medlem
Undra hur länge 0,5 jonk å 3 mmc sitter i? Vissa säger H ute på 1 dygn..
Citera
2024-02-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Har bara av egen erfarenhet att dom testar dessa

Kan dom se O-Desmetyltramadol på stickan/stickorna dom har idag?
Kunde inte förr men osäker om det lades till fast tror dock inte det men vill vara säger
Citera
2024-02-14, 16:41
Medlem
Om jag tog ett drogtest idag som visade negativt vid 13:45 kan ett drogtest då visa positivt i morgon vi 11 tiden?

Anledningen till att jag undrar är för att jag trodde jag skulle ta ett urinprov idag vid 15 tiden så jag har druckit mängder av vatten och kaffe och sprungit på toa kanske 2 ggr i timmen. Tog hemmatesterna och dom var negativa men när jag kom till provtagningen tog dom bara blodprov vilket betyder att jag kommer ta urinprovet imorgon när jag ska till läkaren…. Kan det vara så att det visade negativt pga hydreringen och kommer jag måsta dampdricka i morgon också?
Senast redigerad av JenZargoc67 2024-02-14 kl. 16:43.
Citera
2024-02-14, 17:45
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JenZargoc67
Om jag tog ett drogtest idag som visade negativt vid 13:45 kan ett drogtest då visa positivt i morgon vi 11 tiden?

Anledningen till att jag undrar är för att jag trodde jag skulle ta ett urinprov idag vid 15 tiden så jag har druckit mängder av vatten och kaffe och sprungit på toa kanske 2 ggr i timmen. Tog hemmatesterna och dom var negativa men när jag kom till provtagningen tog dom bara blodprov vilket betyder att jag kommer ta urinprovet imorgon när jag ska till läkaren…. Kan det vara så att det visade negativt pga hydreringen och kommer jag måsta dampdricka i morgon också?

Vad är det du försöker dölja?
Citera
2024-02-14, 17:58
Medlem
Tjena, är på behandlingshem och har elvanse utskrivet. De skickar ibland väg på analys för att kolla så att mina värden är OK. Det jag undrar är om denna analys också visar andra preparat eller kollar de bara hur elvanse/Amfetamin värderna är eller kollar de allting? Och vet någon om alkohol brukar vara vanligt i så fall?

Tack på förhand.
Citera
2024-02-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Vad är det du försöker dölja?

Sorry, MDMA och kokain. Tror kokainet är lugnt för det är över 14 dagar sen jag tog lite mer än 5g men MD tog jag i fredags och lördags
Citera
2024-02-14, 18:39
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JenZargoc67
Sorry, MDMA och kokain. Tror kokainet är lugnt för det är över 14 dagar sen jag tog lite mer än 5g men MD tog jag i fredags och lördags

Nja dom där ger dig snarare en fördel med en dag extra. Tog du hemproverna efter du druckit massa? Isåfall drick imorgon med.
Citera
2024-02-14, 19:30
Medlem
Kan någon ge mig ett svar på om rilmazafone syns i urin prov med vanlig sticka??

Sett delade meningar på detta men jag skulle säga den gör det med 70% säkerhet men man vet aldrig då det är en ganska ovanlig benzo.. hade dom skickat det på analys här i Sverige och inte tagit sticka först tror jag den inte hade synts precis som norflurazepam den klarade jag mig på i nästan 1år då dom skickade på screening utan ta sticka först.

Fast om någon vet svara är ni snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in